۰

تاملی بر اقدام آمریکا و ترامپ

نتیجه محاسبات غلط ترامپ، نتانیاهو و آل‌های بی‌کفایت عرب، موج جدیدی از انتفاضه را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رقم خواهد زد و مقاومت اسلامی را وارد مرحله جدیدی از حیات طیبه خود می‌کند.
تاملی بر اقدام آمریکا و ترامپ
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما،رضا سراج کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل بر اساس چه محاسباتی صورت می‌گیرد و چه آثاری در پی دارد؟
تهدید نمایی از ایران و ایجاد ادراک ایران هراسی از یک طرف و نیاز آل سعود و آل خلیفه به آمریکا برای حمایت از انتقال قدرت در عربستان و امارات از طرف دیگر، همگرایی و همراهی علنی برخی از کشورهای عربی را با رژیم صهیونیستی بوجود آورده است. این شرایط، مبنای محاسبات ترامپ و نتانیاهو و فرصت پنداری آنان برای نهایی نمودن انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل شده است.
نتیجه محاسبات غلط ترامپ، نتانیاهو و آل‌های بی‌کفایت عرب، موج جدیدی از انتفاضه را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رقم خواهد زد و مقاومت اسلامی را وارد مرحله جدیدی از حیات طیبه خود می‌کند. از سوی دیگر حماقت و اشتباه محاسباتی آمریکا، شعله‌های بیداری اسلامی را در منطقه فروزان‌تر می‌نماید. پس از شکست در جنگ نیابتی و فروپاشی دولت دست ساز داعش، محور غربی، عبری، عربی دچار استیصال شده‌ است و با محاسبات غلط و اقدامات شتاب زده، شرایط را برای خود سخت‌تر می‌کند.
 


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 450862
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *