امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش :

انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یک فاجعه است/ آمریکا با این اقدام دنبال تحکیم پایه‌های امنیتی این رژیم جعلی در جهان است

16 آذر 1396 ساعت 10:21

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یک فاجعه است و این اقدام سبب نابودی قدس شریف می شود.


مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به سیاست ترامپ در انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است و لذا انتخاب این منطقه به عنوان پایتخت اسرائیل یک خیال واهی و پوچ است.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با چنین اقدامی می‌خواهد بستر به رسمت شناخته‌شدن اسرائیل را آماده کند و سفارت‌خانه این رژیم صهیونیستی غاصب را هم از تل‌آویو به بیت‌المقدس در آینده‌ای نزدیک یا دور منتقل خواهد کرد.

مولوی شهنوازی گفت: انتقال قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در راستای ایستادگی در برابر حرکت انتفاضه‌ها و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در محدودسازی این رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌گذاریم قدس تبدیل به پایتخت اسرائیل شود و یکی از وعده‌های انتخاباتی  ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این بود که قدس اشغالی را به‌ عنوان پایتخت این رژیم به رسمیت خواهد شناخت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار کرد: اکنون ترامپ رییس جهور آمریکا است و نوبت به انجام وعده‌های انتخاباتی‌اش رسیده است، به همین علت در اولین سفر خارجی خود به عربستان سعودی می‌رود و در دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز بر افزایش روابط میان عربستان و اسرائیل تاکید می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450842

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450842/انتخاب-قدس-عنوان-پایتخت-اسرائیل-یک-فاجعه-آمریکا-این-اقدام-دنبال-تحکیم-پایه-های-امنیتی-رژیم-جعلی-جهان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir