۰
مشاور زیست محیطی هلدینگ فارس و خوزستان گفت:

شرکت سیمان خاش برای حفظ محیط زیست پیشرو است/ شهروندان از کمبود آلایندگی محیطی در این شرکت مطمئن باشند

مشاور زیست محیطی هلدینگ فارس و خوزستان گفت: شرکت سیمان خاش در حفظ محیط زیست پیشرو است و تاکنون توانسته پروژه های بزرگ زیست محیطی را در محیط شرکت کار کند.
شرکت سیمان خاش برای حفظ محیط زیست پیشرو است/ شهروندان از کمبود آلایندگی محیطی در این شرکت مطمئن باشند
محمد پیراسته در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: کشت گیاهان در شرکت سیمان خاش برای حفظ و سالم سازی محیط زیست متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

وی تصریح کرد: فضاي سبز و مسیر دسترسی به معادن كارخانه، راهنمایی های لازم را در خصوص مديريت اصولی پسماندها از مبدأ تا مقصد ارائه کرده است.

پیراسته با معرفی برخی گونه های گیاهی مناسب منطقه و مقاوم در برابر کمبود آب، اهمیت اصلاح الگوی مصرف در کلیه سطوح را متذکر شد و بر اهمیت و جایگاه محيط زيست و حفاظت از این موهبت الهي تاکید کرد.

در جلسه كارگروه مسئوليتهاى اجتماعى و محيط زيست که با حضور مشاور هلدینگ شرکتهای فارس و خوزستان در شرکت سیمان خاش تشکیل شد؛ برگزارى دوره هاى آموزشى مرتبط با مسائل زیست محیطی، فرهنگ سازی جهت تنویر افکارعمومی، برگزاری جلسات مسئوليت های اجتماعی بصورت منظم و کارآمد و حفظ جایگاه صنعت سبز توصيه گرديد.

بازدید پیراسته مشاور زيست محيطى هلدينگ فارس و خوزستان از كارخانه سيمان خاش و برگزاری سومین کمیته تخصصی مسؤليت های اجتماعی و محیط زیست با حضور وی انجام شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 450838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *