۰
رئيس اداره بهداشت امداد و درمان نيروي زميني ارتش:

دو هزار و 200 نفر در بیمارستان صحرایی شهرستان خاش مداوا شدند/ تیم های پزشکی ارتش در تمام نقاط کشور خدمت رسانی می کنند

رئيس اداره بهداشت امداد و درمان نيروي زميني ارتش و متخصص مغز، اعصاب گفت: تاکنون حدود دو هزار و 200 نفر در بیمارستان صحرایی بخش ايرندگان شهرستان خاش تحت مداوا قرار گرفتند.
دو هزار و 200 نفر در بیمارستان صحرایی شهرستان خاش مداوا شدند/ تیم های پزشکی ارتش در تمام نقاط کشور خدمت رسانی می کنند
امير سرتيپ دوم بابلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تاكنون از رزمايش مردم ياري ارتش جمهوري اسلامي ايران تعداد دو هزار و 200 نفر از مردم محروم اين منطقه از خدمات متخصصان به صورت رايگان بهره مند شدند.

وي تصريح كرد: متخصصان جراحي عمومي، ارتوپدي، زنان و زايمان، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، بيهوشي، عفوني، راديولوژي، چشم، دندانپزشكي، آزمايشگاه و اطاق عمل صحرايي حضور دارند و به مردم اين منطقه خدمات رساني مي كنند.

سرتيپ دوم  بابلي گفت: از روز شروع اين بيمارستان يك بيمار را كه آپسه بسيار شديدي در ناحيه پيشاني داشت و از درد زيادي رنج مي برد، مورد عمل جراحي قرار گرفت كه پس از چندروز بستري و دريافت آنتي بيوتيك و بهبودي كامل ترخيص خواهد شد.

وي افزود: هدف از برپايي اين بيمارستان ارائه خدمات به مردم و ترويج وحدت و همدلي بين آحاد مختلف جامعه است و اين پزشكان از تهران به صورت داوطلبانه در اين رزمايش و طرح جهادي شركت كردند.

رئيس اداره بهداشت امداد و درمان نيروي زميني ارتش خاطرنشان كرد: اين بيمارستان صحرايي به مناسبت هفته وحدت و ميلاد خجسته پيامبر رحمت و مهرباني در روستاي ده رئيس بخش ايرندگان شهرستان خاش به مدت يك هفته از 12 آذر لغايت 17 برپا شده است.

وي گفت: افراد مراجعه کننده از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه هر روز می توانند حاضر شوند و در مرکز جامع سلامت ده رئیس بیمارستان پیامبر اعظم زاهدان از خدمات ارائه شده، بهره ببرند.

انتهاي پيام/
 
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 450819
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *