مديركل آموزش فني و حرفه اي سيستان و بلوچستان:

شركت سيمان خاش ۸۰۰ ميليون ريال معافيت مالياتي گرفت/ تمامي كارخانه ها و اصناف سيستان و بلوچستان جهت معافيت مالياتي به مراكز آموزش فنی و حرفه ای مراجعه كنند

12 آذر 1396 ساعت 9:38

مديركل آموزش فني و حرفه اي سيستان و بلوچستان گفت: مرکز کارآموزی بین کارگاهی در شرکت سیمان خاش افتتاح شد و در اين راستا اين شركت طبق قانون 800 ميليون ريال معافيت مالياتي گرفت.


محمد جهانتیغی در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما  اظهار كرد: ارائه آموزشهای مهارتی به کارگران کارخانه سیمان خاش منجر به معافیت 800 میلیون ريالي صاحبان این کارخانه شد.
 
وي بيان كرد: تمامي کارخانه ها و اصناف سيستان و بلوچستان که برای به ‌کارگیری و تربیت نیروی ماهر و متخصص به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه کنند.
 
جهانتيغي گفت: كارخانه ها بايد مسيري را فراهم کنند که کارگران آنها از آموزش هاي فني  بهرمند شوند و مشمول معافیت مالیاتی قرار خواهند گرفت.
 
وي بيان كرد: این قانون در جهت حمایت و توسعه بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های بالای این بخش در ایجاد اشتغال پایدار تصویب و ابلاغ شده است.
 
مديركل آموزش فني و حرفه اي سيستان و بلوچستان ادامه داد: مجوز تاسیس مرکز بین کارگاهی در کارخانه سیمان خاش توسط معاون پارلمانی و امور استانهای وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی به صاحبان این کارخانه ابلاغ شد.
 
وی با اشاره بر حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از موسسات کارآموزی آزاد به عنوان بنگاه های کارآفرینی، گفت: از این پس شاهد ارتقاء همکاری های آموزشی ميان فني و حرفه اي و كارخانه سيمان خاش خواهیم بود.
 
جهانتيغي اذعان كرد: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی باید به گونه ای تدوین شود که انگیزه لازم در راستاي فعالیت های کارآفرینی و توسعه  به وجود آورد.
 
وي اظهار كرد: سرمایه گذاری در جهت توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد زمینه های اشتغال و رونق اقتصادی بزرگترین سود بخش خصوصی به جوانان کشور است و بخش خصوصی با فعالیت و سرمایه گذاری در ارائه آموزش های فنی و مهارتی به جوانان علاوه بر سود مادی  از فرار مغزها و نخبگان، سبب فعال شدن و رونق چرخه ی تولید و اقتصاد کشورمان خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 450783

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450783/شركت-سيمان-خاش-۸۰۰-ميليون-ريال-معافيت-مالياتي-گرفت-تمامي-كارخانه-اصناف-سيستان-بلوچستان-جهت-مراكز-آموزش-فنی-حرفه-مراجعه-كنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir