۰
پيگيري تفتان ما؛

فرماندار خاش: مشكل كمبود سوخت در شهرستان خاش حل شد/ با متخلفان جایگاه های سوختی به شدت برخورد می شود

پس از انتشار گزارش "كمبود سوخت و صف هاي طولاني بنزين صداي شهروندان خاشي را در آورد/ كارت هاي غيرمجاز دليل اصلي شلوغي جايگاه هاي سوخت" و پیگیری خبرنگار تفتان ما در این خصوص محمداكبر چاكرزهي فرماندار شهرستان خاش از جايگاه هاي سوخت بازديد و مشكل را رفع كرد.
فرماندار خاش: مشكل كمبود سوخت در شهرستان خاش حل شد/ با متخلفان جایگاه های سوختی به شدت برخورد می شود
به گزارش تفتان ما، چندروز اخير صف هاي بنزين در شهرستان خاش طولاني شده و سبب گلايه و اعتراض بسياري از شهروندان شده بود كه این سوژه در دست پیگیری این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت.

 مشكل كمبود سوخت در شهرستان خاش حل شد
فرماندار شهرستان خاش در حاشیه بازدید از جایگاه های سوخت خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به مشكل كمبود سوخت، اظهار كرد: در ساعات مختلف پنج روز اخیر، کار پایش محسوس و نامحسوس جایگاه های سوختی در سطح شهر و محورهای ارتباطی این شهرستان توسط بازرسان صنعت معدن و تجارت و ناظران دیگر دستگاه های اجرایی انجام شده که بعضي از تخلفات مشاهده و برای متخلفان پرونده تشکیل شد.
 
محمداکبر چاکرزهی با بيان اينكه فعالیت در جایگاه های سوختی به صورت شبانه روزی است، گفت: جايگاه هاي سوخت شایسته نیست در ساعات بعد از ظهر و شب تعطیل باشند و سبب سرگردانی مردم و مسافران بین راهی شوند.
 
وی افزود: در روزهای اخیر بسیاری از شهروندان از تعطیلی جایگاه ها در ساعات عصر و شب گلایه داشته ‌اند بنابراین انتقاد بر عملکرد شرکت نفت و جایگاه داران وارد است.
 
فرماندار شهرستان خاش بر ضرورت تامین سوخت مورد نیاز خودروها و خانوارها در این فصل از سال تاکید کرد و گفت: باید تدابیر لازم برای افزایش رضایتمندی مردم اندیشیده شود.
 
چاکرزهی بیان کرد: بر حسب تدابیر اتخاذ شده در مدت چهار سال اخیر کار توزیع نفت سفید و گاز در درب منازل انجام می شود و توزیع سوخت خودروها نیز در جایگاهها از شرایط مطلوبی برخوردار است. 

وی اظهار كرد: نظارت های دقیق در مجموعه صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت، اتاق اصناف و فرمانداری باعث کاهش مشکلات شده است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 450781
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *