۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

وحدت رمز ایستادگی در مقابل قدرت‌های مستکبر است/ وعده هاي رئيس جمهور در سفر به سيستان و بلوچستان محقق شود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: وحدت رمز ایستادگی در مقابل قدرت‌های مستکبر و میلاد پیامبر گرامی اسلام نماد وحدت در تمامی بلادهای اسلامی است.
مولوي شهنوازي
مولوي شهنوازي
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پيامبر مكرم اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) همواره به رعايت تقواي الهي دعوت و سفارش مي كردند چرا كه رمز رستگاري و خوشبختي در دنيا و آخرت تقوا است.

وي گفت: در روز قيامت چيزي كه سبب مي شود انسان ها از صراط عبور كنند اين تقواي الهي است پس بايد همگان آن را رعايت كنند.

مولوي شهنوازي با اشاره به هفته وحدت، تصريح كرد: میلاد پیامبر گرامی اسلام نماد وحدت در تمامی بلادهای اسلامی است و همه با اتحاد این هفته را جشن می گیرند.

وي گفت: وجود حضرت محمد(ص) برکت است و راه زندگی و تلاش ایشان در زمینه مبارزه با شرک و کمک به مظلومان بایستی اسوه و الگوی زندگانی همه مسلمانان قرار گیرد.

مولوي شهنوازي  افزود: قلوب اهل سنت و تشیع در کشور به هم نزدیک است و دشمن هزینه‌های زیاد برای اختلاف ميان مذاهب انجام داده است.

وی گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتحاد بین این دو مذهب است. فتنه‌های زیادی انجام شده است و متاسقانه عربستانی که باید منادی وحدت باشد خود بین مسلمانان اختلاف ایجاد کرده است.

مولوي شهنوازي با تاکید بر اینکه روز دانشجو روز مبارزه با سلطه است، بیان کرد: دانشجویان ما در کنار تحصیل خود در محیط های دانشگاهی به دنبال تهذیب و تعهد باشند از سوی دیگر اما دانشگاه های ما باید علم همراه با تهذیب و معنویت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وي تاکید کرد: دانشجویان ما باید برخوردار از تحلیل های سیاسی روز و دشمن شناس و بصیر باشند تا در مقابل حرکات دشمنان، ایستاده و توطئه هایشان را خنثی کنند.

مولوي شهنوازي با اشاره به سفر رئيس جمهور به سيستان و بلوچستان، گفت: وعده هاي رئيس جمهور در سفر به سيستان و بلوچستان محقق و بايد به درد و دل و مشكلات مردم توجه شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، اذعان كرد: بهبود معیشت مردم اولویت کار مجلس شورای اسلامی باشد.

مولوي شهنوازي به روز پيوند حوزه و دانشگاه اشاره كرد و گفت: پیوند عملی بین حوزه و دانشگاه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که امروز باید آن را هرچه بیشتر تقویت کنیم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 450765
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *