۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش:

هفته وحدت فرصتی برای نزدیک شدن امت اسلامی است/ شیعه و سنی دو بال اسلام هستند

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: هفته وحدت فرصتی برای نزدیک شدن امت اسلامی است و لذا بايد مسلمانان بيش از پيش اتحاد خود را حفظ كنند.
هفته وحدت فرصتی برای نزدیک شدن امت اسلامی است/ شیعه و سنی دو بال اسلام هستند
مولوی يونس هاشمزهي در خصوص هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگا ر تفتان ما اظهار كرد: با تدابیر و اندیشه امام راحل از 12 ربیع‌الاول به روایت اهل سنت تا 17 ربیع الاول به روایت شیعه که مصادف است با میلاد رسول اکرم (ص) به عنوان هفته وحدت نام‌ گذاری شده که در این هفته برنامه‌ها و راهکارهای وحدت و وحدت مداری تبیین می‌شود.

وی با بيان اينكه مسلمانان بايد همواره وحدت و اتحاد خود را حفظ كنند، گفت: وحدت و انسجام در همه عرصه‌ ها، از جمله سیاست، فرهنگ و اجتماع نقش بسزایی دارد و اگر ما خواهان رشد و پیشرفت در جامعه هستیم باید در مساله وحدت اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

مولوي هاشمزهي با بيان اينكه هر جا که بشریت پیشرفت داشته در پشت آن وحدت احزاب، گروه‌ها و مذاهب وجود دارد، خاطرنشان كرد: اگر امروز ایران را در اقتدار کامل می‌بینیم نشات گرفته از تدابیر مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت در ميان مذاهب و اقوام است که با اندیشه‌ها و تفکرات مختلف یک هدف را دنبال می‌کنند.

وي با اشاره به جنایت‌های داعش و گروه‌های تکفیری با نام اسلام، گفت: امروز گروه‌های تکفیری که به نام اسلام دارند تیشه به ریشه اسلام می‌زنند این‌ها تشکل‌هایی هستند که دشمنان  برای بدنام کردن دین اسلام ساخته‌اند.

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بيان اينكه دین ميبن اسلام پیام‌آور صلح و دوستی است، اظهار كرد: دشمن با ساختن داعش و قرار دادن آن در دامن اسلام در حال انجام جنایت‌های غیرانسانی است که چهره غیرواقعی اسلام را به جهانیان معرفی و از روی آوردن مردم به اسلام جلوگیری كنند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 450761
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *