۱
فرمانده سپاه شهرستان خاش در مراسم شب شعر وحدت و مهدويت؛

زبان شعر ابزاری مهم جهت انتقال سيره و روش زندگاني پيامبر مكرم اسلام(ص) و اهل بيت(ع)به نسل های آینده است/ وحدت امروز جهان اسلام بي نظير است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: زبان شعر ابزاری مهم جهت انتقال سيره و روش زندگاني پيامبر مكرم اسلام(ص) و اهل بيت(ع)به نسل های آینده است و مسلمانان بايد با وحدت جلوی فتنه دشمنان اسلام را بگیرند.
زبان شعر ابزاری مهم جهت انتقال سيره و روش زندگاني پيامبر مكرم اسلام(ص) و اهل بيت(ع)به نسل های آینده است/ وحدت امروز جهان اسلام بي نظير است
به گزارش  تفتان ما،سرهنگ پاسدار حسن فضلي در مراسم شب شعر وحدت و مهدويت كه در دانشكده صنعت و معدن شهرستان خاش برگزار شد، اظهار كرد: در عصر حاضر دشمنان با ايجاد فضاهاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي مختلف به دنبال تفرقه و جدايي ميان مسلمانان هستند اما با بصيرت و هوشياري مسلمانان تمامي اين توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان نقش برآب و خنثي مي شود.

وي با بيان اينكه  باید امت واحده باشند، تصريح كرد: شاعری که از فضایل و اخلاقیات نبي مكرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شعر می سراید، بدین طریق محبت آنها را در دل مردم جای می دهد و به همین علت است که شاعران مورد تحسین و تشویق ائمه قرار می گرفتند.

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه مسلمانان بايد با وحدت جلوی فتنه دشمنان اسلام را بگیرند، گفت: هفته وحدت بهانه ای برای بیشتر با هم بودن و دلها را به هم نزدیک کردن است و لذا بايد همواره با اتحاد و برادري مشت محكمي بر دهان استكبار و ايادي آنان بزنيم.

وي افزود: امیدواریم روزی فرا رسد که مسلمانان با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی (ص)، با اتحاد و برادری در کنار یکدیگر زندگي كنند و تنها بر مشتركات بايد تاكيد كرد و از اختلافات دوري كنيم.
 

 
فرمانده سپاه شهرستان خاش  از ادارات و نهادهایی که در برگزاری شب شعر همکاری داشته اند قدردانی کرد و گفت: شب شعر وحدت امسال به لحاظ حضور پرشور دانشجويان و اقشار جوان نسبت به شب شعرهای گذشته متفاوت بوده و شاعران و هنرمندان هم استقبال خوبی از این شب شعر كرده اند.

وي به تبیین شخصیت پیامبر(ص) و نقش رحمت از زبان هنر به لحاظ تاثیرگذ اری آن را  پرداخت و خاطرنشان كرد: بايد از ظرفيت و پتانسيل هاي اين شاعران توانمند در همه برنامه ها و مراسمات ديني و مذهبي استفاده شود.

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه امید است محفل‌های ادبی بیش از پیش رونق بگیرد، اظهار كرد: تقویت انجمن‌های ادبی، برگزاری جشنواره شعر و حمایت از آثار شعرا ازجمله مواردی است که می‌تواند در رشد و تعالی شاعران نقش بسزایی داشته باشد.
 

 
گفتنی است؛ ‌در ادامه برنامه شاعران حاضر در مراسم به قرائت اشعار خود در وصف پیامبر(ص) پرداختند و  ارادت خود را به آخرین فرستاده خدا و ختم رسولان بیان کردند و در پايان از دستندركاران اين مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود قدردانی شد.
 


.


.


.


.

 

انتهای پیام/
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 450758
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *