فرماندار خاش:

دستگاههای اجرایی متناسب با نیازهای جوانان برنامه ریزی کنند

7 تير 1396 ساعت 12:19

فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه جوانان از اقشار پویا و از سرمایه های ارزشمند کشور هستند توصیه می کنیم دستگاههای اجرائی متناسب با نیازهای این قشر برنامه ریزی کنند.


محمداکبر چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: زمینه سازی برای مشارکت دادن جوانان برای اجرای برنامه های مختلف باید در اولویت کاری مسئولان باشد.
وي افزود: اجرای برنامه های شاد و متنوع و سرشار از جذابیت به تقویت روحیه جوانان کمک می کند و در برنامه های طرح اوقات فراغت جوانان باید به نیازهای فرهنگی، تفریحی، گردشگری، ورزشی، آموزشی، فنی و مهارتی و قرآنی و احکام و معارف دینی توجه شود.
فرماندار شهرستان خاش گفت: برگزاری مسابقات متتوع فرهنگی و ورزشی اقدامی مثبت و موثر برای معرفی توانمندی های شهرستان بوده و در سال جاری که استان میزبان گردشگران است و به خوبی می تواند ظرفیت های خاش را به ایرانیان معرفی کند.
وی میزبانی کردن از مسابقات برتر کشوری و استانی و حتی منطقه ای و جهانی را گامی مهم برای عرضه زیبایی های منطقه به جامعه ایرانی و جامعه جهانی عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ریزی برای صعود به تفتان و آسیب شناسی مشکلات و تلاش برای برگزاری مسابقات در رشته های مختلف را در جهت کاهش دادن مشکلات اجتماعی بسيار مهم است.
چاكرزهي با بيان اينكه اولويت مهم نظام، کیفیت بخشیدن به برنامه های طرح اوقات فراغت است و اظهار كرد: دستگاههای اجرایی باید با توجه به مستندات و کیفیت در کار برای پوشش برنامه های طرح اوقات فراغت هدف گذاری داشته باشند.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450122

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450122/دستگاههای-اجرایی-متناسب-نیازهای-جوانان-برنامه-ریزی-کنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir