مديران و مسئولان خاش در راهپيمايي عظيم و مردمي روز قدس چه گفتند؟

3 تير 1396 ساعت 10:52

مديران و مسئولان خاش با حضور در راهپیمایی روز قدس بیزاری، نفرت و خشم خود از رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی و حمایت‌ و پشتيباني کامل خود را از مردم مظلوم، بي گناه، بي دفاع و ستمدیده فلسطین اعلام کردند و گفتند تا آزادي قدس شريف دست از تلاش بر نمي داريم.


به گزارش تفتان ما، بيشتر از 60 سال از عمر ننگين رژيم كودك كش و متجاوز اسرائيل مي گذرد، حكومتي كه ايجاد نطفه نامشروع پيدايش خود را بيشتر از هر شخصي مديون بريتانيا است.
 
رژيم منحوس اسرائيل از همان ابتدا به كمك ابرقدرت ها بر گرده مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين سوار شد و طي اين سالها شهروندان فلسطيني بسياري را به خاك و خون كشيد.
 
علي اي حال دشمني تاريخي يهود با مسلمانان، پيروي از سيره رسول مكرم اسلام(ص)، اطاعت از فرمان امام راحل، ضرورت جهان اسلام و همصدايي با مستضعفين در مقابل مستكبرين نشان دهنده اهميت برگزاري اين روز است.
 
همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس، بار دیگر مسئولان شهرستان خاش مردم روزه دار خاشی با خلق حماسه‌ای ماندگار همانند گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کردند و با فریاد خود به مستکبران جهانی گفتند که ملت ایران همیشه از مردم صبور این سرزمین حمایت خواهند کرد.
 
خبرنگار تفتان ما برای اهمیت و اثبات این روز مهم و حماسه ی به میان مسئولین حاضر در راهپیمایی روز قدس رفته و با آنان گفت و گویی كوتاه و كليدي انجام داده است که به  ماه عسل این گفت و گو ها اشاره می کنیم.
 
* روز قدس، روز اتحاد و انسجام امت اسلامي در برابر استكبار جهاني است
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش در حاشيه برگزاري راهپيمايي روز قدس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه روز قدس، روز اتحاد و انسجام امت اسلامي در برابر استكبار جهاني است، اظهار كرد: راهپيمايي دشمن شكن روز قدس نشان از وحدت و اتحاد جامعه اسلام در برابر گروه هاي تكفيري و حمايت از بيداري و هوشياري مردم در آزادي و حمايت از بيت المقدس دارد.
 
حجت الاسلام جواد رحماني گفت: روز بزرگ قدس، آخرين جمعه ماه پر خير و بركت رمضان است و اين روز تنها مختص فلسطين نيست بلكه روز اسلام است.
 
* اسرائيل همواره مي خواهد بين اهل تشيع و تسنن اختلاف و جدايي ايجاد كند
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نيز در ادامه اين راهپيمايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه اسرائيل همواره مي خواهد بين اهل تشيع و تسنن اختلاف و جدايي ايجاد كند، اظهار كرد: دشمنان نظام با توطئه و ترفندهاي شوم خود مي خواهند نظام مقدس جمهوري اسلامي را دو قطبي كنند تا به اهداف پليد خود دست پيدا كنند اما با هوشياري و بيداري ملت ايران هرگز دشمنان به هدف خود دست پيدا نمي كنند.
 
منصور ايرندگاني با بيان اينكه ملت ايران اسلامي با هوشياري و بصيرت خود هرگز فريب رژيم جعلي اسرائيل را نخواهند خورد، گفت: وحدت و اتحاد جهان اسلام صرفاً شعار نيست بلكه با عمل تحقق پيدا مي كند.
 
* بر همه مسلمانان واجب است از بيت المقدس و مسلمانان حمايت كنند
رئيس اداره جهاد كشاورزي شهرستان خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه بر همه مسلمانان واجب است از بيت المقدس و مسلمانان حمايت كنند، گفت: راهپيمايي عظيم و مردمي روز قدس امسال براي افشاي ماهيت رژيم منحوس و جعلي اسرائيل از اهميت بسيار زيادي برخوردار بود.
 
امان الله طوقي بيان كرد: روز قدس، روز كوتاه كردن دست غاصبان و اسرائيل و آل سعود از دنيا است و اين راهپيمايي در حقيقت مبارزه با اسرائيل و دفاع از حقوق ملت بي گناه و بي دفاع فلسطين است.
 
* هدف از حضور در راهپيمايي روز قدس حمايت از مردم بي گناه فلسطين است
رئيس شوراي شهر خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه هدف از حضور در راهپيمايي روز قدس حمايت از مردم بي گناه فلسطين است، گفت: بايد با حضور خود به دشمنان ثابت كنيم كه ما هميشه در صحنه هستيم و از مظلومان جهان دفاع و پشتيباني مي كنيم.
 
يارمحمد شهنوازي با بيان اينكه روز قدس روز حكومت اسلامي است، اظهار كرد: بايد بيرق ايران اسلامي در همه كشور برافشته شود.
 
* روز قدس، يادگار امام راحل در تبيين روح استكبار ستيزي و مقاومت ملت مظلوم است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه روز قدس، يادگار امام خميني(ره) در تبيين روح استكبار ستيزي و مقاومت ملت مظلوم است، گفت: روز قدس، روزي است كه لازم است همه ملت هاي مستضعف اعلام وجود كنند و در برابر استكبار جهاني و ايادي آنان قيام و ايستادگي كنند.
 
سرهنگ حسن فضلي با بيان اينكه روز قدس با درايت و دور انديشي امام راحل جهت همبستگي جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطين نامگذاري شده است، تصريح كرد: روز قدس هرگز نبايد فراموش شود چرا كه روز اسلام است و بر همگان تكليف شرعي است در اين روز از مردم بي دفاع فلسطين حمايت كنند.
 
* فعاليت گروه هاي تكفيري در منطقه محصول سياست هاي استعمار و رژيم صهونيست است
معاون شهرداري خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه فعاليت گروه هاي تروريستي و تكفيري در منطقه   نتيجه و محصول سياست هاي استعمار و رژيم صهونيست است، گفت: بايد روز جهاني قدس را حفظ كنيم و اگر نمي توانيم عملاً از مردم فلسطين حمايت كنيم حداقل حمایت لفظی و قلبی خود را دریغ نکنیم.
 
عبدالوحيد هاشمزهي با بيان اينكه امام راحل با طرح روز قدس سبب بيداري جهان اسلام شد، اظهار كرد: موضوع فلسطین و قدس شریف پیوندی ناگسستنی با حقیقت تاریخ و حقوق اساسی انسان ها دارد و بايد در مقابل رژیم صهیونیستی با يكديگر وحدت داشته باشيم و تا نابودي اين رژيم دست از تلاش برنداريم.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450099

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450099/مديران-مسئولان-خاش-راهپيمايي-عظيم-مردمي-روز-قدس-گفتند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir