۰

مجموعه عکس نوشته/ اینترنت ملی؛ دغدغه مهم مقام معظم رهبری

مجموعه عکس نوشته های «اینترنت ملی؛ دغدغه مهم مقام معظم رهبری» كه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درديدار با مسئولان نظام است، را در پایگاه خبری تحليلي تفتان ما مشاهده كنيد.
مجموعه عکس نوشته/ اینترنت ملی؛ دغدغه مهم مقام معظم رهبری
به گزارش سرويس چندرسانه اي تفتان ما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان نظام ديدار كرد.
 
ایشان در اين دیدار در خصوص اینترنت ملی و فضای مجازی ابراز نگرانی کردند و گفتند: یکی دیگر از چیزهایی که در مدیریّت کشور -که بتوانید کشور را اداره کنید- تأثیر دارد، مسئله‌ی فضای مجازی است؛ فضای مجازی خیلی مهم است. کاری کنید که از منافع و سودها و بهره‌های فضای مجازی همه بتوانند استفاده کنند.
 
رهبر انقلاب اظهار كردند: «فضای مجازی» را از دیگر مسائل مهم و تأثیر گذار در اداره صحیح کشور خواندند و هشدار دادند: «بهمنی از مسائل ضد ارزشی و مخالف منافع ملی، مطالب درست و نارست، اطلاعات غلط یا صحیح و حتی شبه اطلاعات بر ذهن جامعه فرود می آید که باید این فضا کنترل شود، اما نباید ملت را از فضای مجازی محروم کرد.»
 
علي اي حال یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی اینترنت ملی و سهم مراجعین فضای مجازی از دریافت اطلاعات مضر و نادرست در این زمینه است.
 
مجموعه عکس نوشته های"اینترنت ملی؛ دغدغه مهم مقام معظم رهبری" برگرفته از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در ديدار با مسئولان نظام جهت دانلود بر روي خروجي سايت قرار گرفت.
 

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 450084
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *