۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش:

روز قدس نماد اراده مسلمانان برای مقابله با آمريكاي جنايتكار است/ شركت در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی و دینی است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: روز قدس نماد اراده مسلمانان برای مقابله با آمريكاي جنايتكار است و مردم همیشه در صحنه ایران پرشور و پرصلابت همانند سالهای گذشته در روز قدس بر طبل رسوایی خونخوران و کودک کشان تاریخ خواهند کوبید.
روز قدس نماد اراده مسلمانان برای مقابله با آمريكاي جنايتكار است/ شركت در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی و دینی است
مولوی عبدالستار حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: روز قدس، روز همبستگی بین مسلمانان جهان در برابر صهیونیست هایی است که سالهاست به زور آتش و خمپاره مردم بیگناه فلسطین را از شهر و دیارشان آواره کرده اند.
 
وی بيان كرد: مسلمانان سراسرجهان چه شیعه و چه سنی دوشادوش هم با تیکه بر مشترکات مذهبی خود در برابر توطئه های جنایتکارانه غاصبان می ایستند و با ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را به گوش جهانیان می رسانند.
 
مولوی حسين زهي با بيان اینکه روز جهانی قدس به تعبیر امام راحل، روز اسلام است، تصريح كرد: قدس را نمی توان تنها سرزمین و خاک فلسطینیها دانست بلکه این خاک جزء ریشه و پیکر جهان اسلامی است پس در این روز مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپمیایی به روشنفکرانی که تحت لوای آمریکا زندگی می کنند هشدار می دهند که دست از توطئه علیه مردم بیگناه به جرم مسلمان بودن بردارند.
 
وی با بيان اینکه صهیونیست حیوان خونخوار جهان اسلام است، اذعان كرد: اسرائیل با همکاری آمریکا و با تغییر تفکرات برخی انسانهای ساده و زود باور باعث به وجود آمدن داعشیهای کافر شدند و از طریق حربه تفرقه و گسترش تفکرات وهابیت باعث شدند تا نگاه های مردم دنیا نسبت به جنایاتشان دور شود.
 
مولوی حسين زهي با تاكيد بر برگزاری هر چه باشکوه تر روز قدس در آخرین جمعه ماه میهمانی خدا، اظهار كرد: مردم همیشه در صحنه ایران پرشور و پرصلابت همانند سالهای گذشته بر طبل رسوایی خونخوران و کودک کشان تاریخ خواهند کوبید و به همگان ثابت خواهند کرد شیعه و سنی با همدلی کامل در کنار هم زندگی خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 450081
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *