مدیرکل ورزش و جوانان سيستان و بلوچستان:

بسياري از استعدادهاي بالقوه استان سيستان و بلوچستان در حوزه ورزش به دليل كمبود اعتبارات سوخت مي كند/ بازنشسته شدن یک مدیر و انتصاب یک مدیر جوان در خاش

29 خرداد 1396 ساعت 8:37

مدیرکل ورزش و جوانان استان سيستان و بلوچستان گفت: اين استان ظرفيت ها و استعدادهاي بالقوه زيادي در حوزه ورزش دارد كه متاسفانه به دليل كمبود اعتبارات سوخت مي كند.


به گزارش خبرنگار تفتان ما، حسين ثوري در آيين توديع و معارفه روساي سابق و جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش، با قدردانی از تلاشهای قلندرزهی مدير سابق اداره ورزش و جوانان اين شهرستان ، اظهار كرد: ورزش شهرستان خاش همه موفقیت های خود را مدیون اين مدير ارزشي بوده و بخشدار مرکزی خاش نیز در کنار وی به رونق ورزش کمک کرده اند.
حسین ثوری با بيان اينكه ظرفیتهای خاش عاملی مهم برای پیشرفت ورزش خاش هستند، تصريح كرد: اقدامات ارزشمند رئیس سابق ورزش و جوانان قابل تقدیر است و جامعه ورزش خاش به وجود ایشان افتخار می کنند.
 
وي با بيان اينكه بايد مدير جديد نيز تمام تمركز و توجه خود را براي تقويت استعدادهاي ورزشي و پتانسيل هاي جوانان اين شهرستان انجام دهد، اظهار كرد: مدیر جدید این اداره نیز فردی جوان و با تجربه بوده و قطعا در کسب افتخارات و رشد دادن ورزشکاران موفق ظاهر می شوند.
 

 
ثوري با بيان اينكه بايد با توجه به وضعيت بيكاري و عدم داشتن سرگرمي جوانان به مسئله ورزش اهميت بيشتري داده شود، اظهار كرد: اين استان  ظرفيت ها و استعدادهاي بالقوه زيادي در حوزه ورزش دارد كه متاسفانه به دليل كمبود اعتبارات  سوخت مي كند كه بايد در اين خصوص مسئولان كشوري برنامه ريزي كنند و جلوي اين اقدام را بگيرند تا جوانان به سمت مواد مخدر و اعتياد نروند.
 
* تمام مسئولين بايد در راستاي توسعه ورزش تلاش كنند
فرماندار خاش نيز در ادامه اين مراسم، با بيان اينكه بايد تمام مسئولان و نهادهاي زيرربط در راستاي توسه و ترويج فرهنگ ورزش در جامعه تلاش كنند، گفت: مسئولان برای قوت بخشیدن به توسعه فعالیتهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی با تلاش خود مي توانند جوانان را از انحراف به كارهاي خلاف و اعتياد جلوگيري كنند.
محمداکبر چاکرزهی با قدردانی از تلاش‌های مدیر سابق اداره ورزش خاش، بيان كرد: سرمایه های ورزش شهرستان خاش بی بدیل و بي نظير هستند و از توان آنها در حوزه های مختلف بهره برداری می شود.
 

 
وي اظهار كرد: اجرای زمین چمن مصنوعی و توجه به زیرساختهای ورزشی از خواسته های مهم مردم خاش است که نظام تاکنون توجه ویژه ای به این مبحث داشته است و هر اندازه كه نياز به زمين براي احداث سالن ها و اماكن ورزشي نياز باشد در اختيار اداره كل ورزش و جوانان از سوي مردم اين شهرستان اهداء و قرار خواهد داده شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما   عبدالغفور قلندرزهی مدیر سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از مدیران قوی و ارزشی بودند که توانستند ورزش را در این شهرستان احیاء کنند.
 
امروز این مدیر سخت کوش مسئولیت خود را به مسافر شهنوازي(حسین زهی) از مدیران جوان خاش تحویل دادند و مراسم تودیع این دو مدیر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان این اداره کل و فرماندار خاش انجام شد.
 

 
در پايان اين مراسم از زحمات 10 ساله عبدالغفور قلندرزهي مدير سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش تقدير و مسافر شهنوازي بعنوان سرپرست جديد اين اداره معرفي شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 450078

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450078/بسياري-استعدادهاي-بالقوه-استان-سيستان-بلوچستان-حوزه-ورزش-دليل-كمبود-اعتبارات-سوخت-مي-كند-بازنشسته-شدن-یک-مدیر-انتصاب-جوان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir