۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

پرونده سند ننگين ۲۰۳۰ براي هميشه بسته شد/ دولت به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید توجه ویژه کند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: پرونده سند ننگين 2030 با پيگيري ها و سخنان مقام معظم رهبري براي هميشه بسته شد و كشور ایران اسلامي هرگز نیازی به نسخه یونسکو ندارد.
پرونده سند ننگين ۲۰۳۰ براي هميشه بسته شد/ دولت به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید توجه ویژه کند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقواي الهي سبب رستگاري انسان در دنيا و اخرت مي شود و او را سعادتمند ميكند و از ديدگاه دين اسلام، تقواي الهي در جايگاه والاي قرار دارد و حضرت علي(ع) در اين خصوص مي فرمايند:" نهايت رضايت و خشنودي پروردگار متعال از بندگان خود رعايت تقواست".
 
وي بيان كرد: تقوا  بهترين توشه براي سفر آخرت و قيامت است و مومنان بايد هميشه براي رسيدن به تقواي الهي تلاش كنند و رستگاري را سرلوحه زندگاني خويش قرار دهند و در مقابل  بسياري از مشكلات و مصيبت هاي اين دنيا فاني و گذرا مقاومت و ايستادگي و بر پروردگار جهانيان توكل كنند.
 
وي با تسليت شهادت حضرت مولي الموحدين اميرالمومنين(ع)، گفت: حضرت علي(ع) بهترين انسان در روي زمين بود و در حالي كه تمامي افراد به علم حضرت علي ابن ابي طالب(ع) احتياج داشتند و او بي نياز بود يعني به تنهايي براي همگان عالم بس بود.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان فضائل حضرت علي ابن ابي طالب(ع)، بيان كرد: دشمنان حضرت علي ابن ابي طالب(ع) تا توانستند فضائل امامان را كتمان كردند و نگذاشتند اين فضائل را كسي درك كند ولي هيچ فردي از صراط عبور نمی‌کند مگر اینکه جواز عبور را از حضرت علي(ع) بگیرد.
 
وي با اشاره به روز جهاد كشاورزي، گفت: سال 1357 امام راحل دستور يك سازمان مهم را ايراد فرمودند كه پس از آن هميشه منشاء بركات عظيمي بوده و در دوران هشت سال جنگ تحميلي خدمات بسيار زيادي اين نهاد به ملت تقديم كرده است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه امام راح 27 خرداد ماه را روز جهاد كشاورزي نامگذاري كردند، خاطرنشان كرد: نقش جهاد سازندگی در کنار سپاه و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس  هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، کارنامه سراسر جهاد آنها نشان از تلاش و سخت‌کوشی دارد که جهادگران گمنام با تلاش در همه زمينه ها به صورت گمنام در سخت‌ترین شرایط بزرگ‌ترین موانع را از جلوی راه اسلام برداشتند.
 
وي با بيان اينكه سد ننگين و ذلت بار 2030 لغو شد، گفت: خوشبختانه با تلاش ها و پيگيري هاي دلسوزانه رهبر انقلاب، سند ننگين 2030 لغو شد كه بايد از مقام معظم رهبري تشكر كرد چرا كه با هوشياري جلوی اجرایی شدن سند را گرفتند و لغو این سند ننگین برای همیشه اعلام شد.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ديدار با دانشجويان، بيان كرد: معنا و مفهوم استفاده از واژه بسيار زيباي آتش به اختيار هرج و مرج نيست بلكه معنايش اين است كه اگر مسئولي نتوانست وظيفه خود را انجام دهد، نیروی آتش به اختیار آن وظيفه را انجام و به پايان برساند.
 
وي با اشاره به راهپيمايي روز جهاني قدس، گفت: اين روز بسيار با عظمت و بزرگ است و همانند روز 22 بهمن باشكوه است و بايد با زبان روزه عليه رژيم صهيونيستي شعار دهيم تا چشم دشمنان براي هميشه كور شود.
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با بيان اينكه نبايد دست روي دست بگذاريم، ادامه داد: بايد با وحدت و اتحاد مشت محكمي بر دهان صيهونيست ها بزنيم و نگذاريم به خاك ايران اسلامي نفوذ كنند.
 
وي با اشاره به روز يكم تير سال 60 سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي، اذعان كرد: اين نهاد مردمي و مقدس در راستاي انسجام و وحدت خاصي در خصوص تبليغات ديني در سراسر كشور فعاليت مي كند و تاكنون خدمات بسيار ارزشمندي را نيز به مردم ارائه كرده است.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه ماه رمضان بهترين فرصت براي درخواست حاجات و نيازهاست، اظهار كرد: انسان مومن بايد روزه بجا آورد تا رضايت پروردگار جهان را به دست آورد و در جهت خشنودي معبود گام بردارد و همواره خود را شاهد بر اعمال و كردار خود ببيند و از معصيت و گناه دوري كند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 450069
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *