۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي:

واکنش سریع نیروهای سپاه در حوادث حرم امام خميني(ره) و مجلس قابل تحسین و تقدير است/ ملت ایران با اقدامات وحشیگرانه تروریست‌ها هرگز متزلزل نخواهند شد

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: واکنش سریع نیروهای سپاه در جریان حوادث حرم امام خميني(ره) و مجلس قابل تحسین و تقدير است و اين ترقه بازي با هوشیاری و رصد نیروهای سپاه خنثی شد.
واکنش سریع نیروهای سپاه در حوادث حرم امام خميني(ره) و مجلس قابل تحسین و تقدير است/ ملت ایران با اقدامات وحشیگرانه تروریست‌ها هرگز متزلزل نخواهند شد
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: خوشبختانه حوادث تروريستي حرم مطهر امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي با ورود به موقع و تلاش هاي نيروي هاي امنيتي به خوبي پايان يافت.
 
وي با محكوميت حوادث تروريستي تهران، گفت: بدون شك عاملان اين حوادث در صدد ايجاد رعب و وحشت و ناامني در سطوح مختلف جامعه هستند و مردم با هوشياري و بيداري خود مشت محكمي بر دهان آن ها خواهند زد و نقشه هاي شوم آنان را نقش برآب مي كنند.
 
كرد ادامه داد: همواره اين دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان با هوشياري نيروهاي امنيتي به خوبي خنثي مي شود و آن ها را از رسيدن به اهداف شوم خود باز مي دارد.
 
وي با بيان اينكه گروهك تروريستي داعش مثل هميشه عهده دار اين حوادث تروريستي شده است، تصريح كرد: رژيم اشغالگر اسرائيل و آل سعود همواره با حمايت از گروهك هاي تكفيري درصدد ايجاد ناامني در منطقه هستند اما با وحدت و اتحاد ملت همواره اين توطئه ها خنثي شده است.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: در طول دهه های اخیر کشورمان مورد حملات تروریستی قرار گرفته و است مردم دل خونی از تروریستها دارند و اینگونه اقدامات هرگز از اراده و وحدت مردم ایران کم نخواهد کرد.
 
وي با بيان اينكه حوادث تروريستي به هيچ عنوان خدشه اي در امنيت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي وارد نمي كند، اظهار كرد: هدف دشمنان برهم زدن آسايش، رفاه و آرامش در كشور ايران اسلامي است چرا كه آن ها از اين آرامش احساس خطر مي كنند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 450038
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *