۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اقدامات تروریستی حرم مطهر امام راحل و مجلس هیچ خللی در اراده و اقتدار ملت غیور ایران وارد نمی کند/مردم از این ترقه‌‌بازی‌ها هرگز نمی‌ترسند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: اقدامات تروریستی حرم مطهر امام راحل و مجلس هیچ خللی در اراده و اقتدار ملت غیور ایران وارد نمی کند و این ملت مقاوم ایستاده اند و هرگز عقب‌نشینی نمی کنند.
اقدامات تروریستی حرم مطهر امام راحل و مجلس هیچ خللی در اراده و اقتدار ملت غیور ایران وارد نمی کند/مردم از این ترقه‌‌بازی‌ها هرگز نمی‌ترسند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی سبب رستگاری و خوشبختی انسان می شود  و شخصی که تقوای الهی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد بدون شک از مسیر الهی خارج نخواهد شد و همواره موفق و سربلند است.
وی بیان کرد: شخص مومن باید همه کارها و اعمال خود را برای رضای پروردگار متعال انجام دهد و بی تردید این دنیا دار فانی و آخرت دار بقا است و انسان باید از این دنیا برای نخستین شب قبر خود توشه ای پر از احسان، نیکوکاری و اعمال نیک با خود همراه داشته باشد چرا که نخستین شب قبر، یک شب پرمخاطره و پر فراز و نشیب است.
حجت الاسلام دهقان با اشاره به حوادث تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این حادثه با اقدام به موقع نیروهای امنیتی با موفقیت به اتمام رسید و دست تروریست ها از رسیدن به اهداف شوم و پلید آن ها را کوتاه کرد و نگذاشت طراحان این حادثه ننگین به خواسته های زشت خود برسند.
وی با محکومیت این حوادث، گفت: تروریست ها با این حملات و حوادث می خواهند آسایش و رفاه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را بر هم بزنند اما این حملات هیچ تاثیر و خللی در امنیت کشور وارد نخواهد کرد.
امام جمعه شهرستان خاش بیان کرد: استکبار جهانی و ایادی آنان بدانند که با این حرکات و ترقه بازی های کودکانه مسیر نورانی ملت غیور ایران اسلامی تغییر نخواهد کرد و ملت شجاع و بیدار این کشور همواره با توکل بر پروردگار متعال در این مسیر حرکت می کنند و هرگز زره ای از اقتدار و صلابت خود کوتاه نخواهند آمد.
وی با اشاره به سند ننگین 2030، گفت: این سند خفت بار با سبک زندگی اسلامی کاملا ضدیت دارد و در جهت نابود کردن زندگی دینی و اسلامی است و در تضاد با مبانی اخلاقی و ارزش های دینی است و باید مسئولان از اجرای شدن این سند ننگین جلوگیری کنند.
وی به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و افزود:  رهبر معظم انقلاب فرمودند که اساس کار سند 2030 را درست نمی‌دانم و این سند بر روی زندگی و الگوی زندگی ما اثر می‌گذارد و مسؤولان باید پس از سخنرانی رهبری این سند را کاملاً ببندند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان مسئله استقلال فرهنگی را مورد تاکید قرار دادند و خطاب به دانشجویان تذکر دادند:  در جایی که مراکز فکری و علمی کوتاهی کردند شما آتش به اختیار هستید و مستقیم ورود پیدا کنید.
وی با بیان اینکه در آستانه شب های لیالی قدر هستیم، گفت: شب های قدر همان طور که در بسیاری از آیات و روایات آمده است از بزرگترین شب ها و اوقات عمر هر انسانی است مقدرات انسان ها در این شب ها تثبیت می شود.
وی بیان کرد: شب های قدر فرصتی مغتنم است که اعمال و کردار خودمان را بررسی و حسابرسی کنیم و با بهره گیری از این ماه مبارک تغییر و دگرگونی در احوال خودمان ایجاد کنیم.
حجت الاسلام دهقان با اشاره به سالروز ولادت با سعادت امام حسن(ع)، اذعان کرد: امام حسن مجتبی(ع) به کریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) معروف و مشهور است و لذا هر نیازمندی گه به در خانه ائمه اطهار(ع) مراجعه می کرد، دست خالی برنمی‌گشت و شما مومنان و نمازگران باید تا جای که در حد توان شماست به نیازمندان و فقرا کمک کنید.
وی با اشاره به روز صنایع دستی، اظهار کرد: باید مسئولان صنایع دستی را مورد حمایت قرار دهند و شهرستان خاش و خصوصاً بخش ایرندگان در این حوزه از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و لازم است به جایگاه صنایع دستی در اقتصاد مقاومتی توجه لازم صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 450037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *