۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

حمله تروریستی پایتخت ناشی از استیصال دشمنان در تحولات منطقه بود/ تلاش سپاه پاسداران ر خنثی سازی توطئه ها قابل تقدیر است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حمله تروریستی پایتخت ناشی از استیصال دشمنان در تحولات منطقه بود و استکبار جهانی طراح اصلی حادثه تروریستی تهران است.
حمله تروریستی پایتخت ناشی از استیصال دشمنان در تحولات منطقه بود/ تلاش سپاه پاسداران ر خنثی سازی توطئه ها قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی توشه سفر آخرت هر مومنی است و لذا باید همواره برای رسیدن به رستگاری و سعادت تقوای الهی را پیشه کنید.
وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی در زندگی، تصریح کرد: یکی از مهمترین اعمالی که انسان می تواند برای رسیدن به تقوای الهی انجام دهد، نیکی به پدر و مادر است چرا که ثواب بسیار زیادی دارد و خداوند از بنده بسیار خوشحال و راضی می شود.
مولوی شهنوازی با اشاره به حوادث تروریستی تهران، گفت: این حوادث و حملات ناشی از ضعف و استیصال دشمن در تحولات منطقه است و هرگز در امنیت و اقتدار ایران اسلامی خللی وارد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی ایران اسلامی دست این تروریست ها را کوتاه کردند، تصریح کرد: ملت ایران یک دل و یک صدا و با وحدت و اتحاد در برابر هر منافقی که بخواهد به خاک این مملکت تعرض و تجاوز بکند به مانند ید واحده محکم و قوی ایستادند و اجازه نفوذ نخواهند داد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با قدردانی از نیروهای امنیتی و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مقتدرانه در برابر تروریست ها ایستادگی کردند، ادامه داد: نیروهای امنیتی ایران اسلامی با همه وجود و با چشم مسلح به این قضایا اشراف کامل دارند و هرگز اجازه نخواهند داد که این تروریست های از خدا بی خبر به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.
وی با اشاره به فرمایشات گوهربار رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان، گفت:‌رهبر معظم انقلاب فرمودند که این حادثه تروریستی ترقه‌بازی بچه‌گانه‌ای بود و لذا ملت غیور ایران اسلامی هرگز از آرمان های والای امام راحل و شهداء دست نخواهند کشید و راه امام راحل را با اقتدار ادامه می دهند تا دشمنان را نابود و به درک واصل کنند.
مولوی شهنوازی به ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس است و رسول مکرم اسلام(ص)‌در این خصوص می فرمایند: هر چیزی زکاتی دارد و زکات بدن هم روزه گرفتن است.
وی با تاکید بر پرداخت به موقع زکات، ادامه داد: انسان اگر می خواهد که عبادات و بندگی هایش در درگاه معبود حق تعالی قبول واقعه شود لازم است رکه زکات مال خود را پرداخت کند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به هفته گرامیداشت ایتام، تصریح کرد: پروردگار متعال خانه ای در بهشت دارد به نام «دارالفرح» که افرادی که سبب خوشحالی و رضایت ایتام می‌شوند، وارد این خانه خواهند شد و لذا باید انسان همواره به یتیمان و مستضعفان کمک کند.
وی به هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: هفته گرامیداشت بهزیستی فرصت مغتنمی است تا به معلولان و افراد تحت پوشش این نهاد سر بزنیم و این نهاد در جهت امدادرسانی و خدمات رسانی به عزیزترین قشر کشور قدم بر می دارد که از اجر و ثواب بسیاری برخوردار هستند.
مولوی شهنوازی با اشاره به سند ننگین 2030، اظهار کرد: نسبت به این مسئله و سند خفت بار 2030 بی‌توجهی شد که رهبر انقلاب اسلامی دستور توقف آن را دادند تا اینکه وقتی معلمان به خدمت مقام معظم رهبری رسیدند ایشان صریحاً فرمودند که اصل کار غلط است و لذا باید مسئولان به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 450035
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *