۰
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي خاش:

راه امام خميني(ره)، راه پيشرفت و اقتدار ملت ايران اسلامي است/ عزت امروز انقلاب مرهون زحمات امام راحل است

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي و نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: راه امام خميني(ره)، راه پيشرفت و اقتدار ملت ايران اسلامي است و امام خمینی (ره) دنیا را تحت تاثیر قرار داد.
راه امام خميني(ره)، راه پيشرفت و اقتدار ملت ايران اسلامي است/ عزت امروز انقلاب مرهون زحمات امام راحل است
مولوي محمدانور شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، فردي فيلسوف، مدرس حوزه، انقلابي، مجتهد، فقيه و مجاهد و در برخورد با افراد بسيار مهربان و خوش اخلاق بود.
 
وي تصريح كرد: پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، دشمنان را ناراحت و مايوس كرد و به اين دليل پس از مدتي از اين پيروزي شكوهمند و مقتدرانه، جنگ تحميلي و ترفند هاي شوم دشمنان عليه اين كشور اسلامي آغاز شد.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه امام راحل شاخصه ها و ويژگي هاي بي نظيري داشتند، گفت: شاخصه مهم و اصلي امام خميني(ره) حركت روي خط دين مبين اسلام و نفي اسلام آمريكايي و حمايت از مستضعفان و محرومان بود و بارها و بارها بر مسئله استكبارستيزي بسيار تاكيد مي فرمودند.
 
وي خاطرنشان كرد: امام راحل شخصيتي بزرگ بود كه در اين قرن نه تنها به گردن ملت غيور و بيدار ايران اسلامي، بلكه به گردن دين اسلام ناب محمدي(ص) و شريعت اسلام حق بسيار بزرگي دارند.
 
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي شهرستان خاش با بيان اينكه اقدامات امام راحل در جنگ تحميلي بسيار بي نظير و بي همتا بود، اذعان كرد: امام خميني(ره) آنچه را كه به نفع نظام و كشور ايران اسلامي بود مي پذيرفت و اگر امام راحل نبود بدون شك هيچوقت در جنگ پيروز نمي شديم چرا كه پيروزي در جنگ مديون راهنمايي ها و هدايت هاي هوشمندانه اين امام بزرگ بود.
 
نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه ملت غيور ايران اسلامي بايد همواره خط امام راحل و رهبري را ادامه دهند، اظهار كرد: مردم ايران اسلامي بايد همواره ثمرات و آثار انقلاب را توسط امام خميني(ره) بنيانگذار ايران اسلامي به دست آمد را ببينند و درك كنند و بعضي افراد تمام چيز را با اوضاع اقتصادی کشور می سنجند اما در زمان جنگ هم شرايط سخت تر از الان بود ولي با مقاومت و پايداري هرگز اجازه نفوذ و زره اي از خاك ايران اسلامي را به دشمنان ندادند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 450012
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *