امنیت اجتماعي مرهون تلاش و حضور قدرتمند نیروهای انتظامی و نظامی است

9 خرداد 1396 ساعت 12:07

امام جمعه شهرستان خاش گفت: امنیت اجتماعي مرهون تلاش و حضور قدرتمند نیروهای انتظامی و نظامی است و نیروی انتظامی محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی در كشور است.


به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در دیدار با کارکنان و پرسنل انتظامی شهرستان خاش با تبریک به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار كرد: ماه مبارک رمضان ماه هم نشینی با قرآن کریم است ماهی است که عاشقان بندگی خدا به مهمانی خالق دعوت شده اند تا در کنار دیگر مسلمانان در کنار سفره گسترده برکت، حضور یابند و به تقوای الهی دست پیدا کنند.
 
 وي میزان بندگی در برابر خدا را اخلاق محوری دانست و افزود: یکی از بزرگترین سرمایه های پلیس جلب اعتماد مردم است و ماموران انتظامی برای اجرای بهتر ماموریت های خود به این اعتماد نیازمند است.
 
حجت الاسلام دهقان تاکید کرد: چگونگی برخورد ماموران با مردم در کیفیت زندگی مردم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت پس پلیس باید در برخورد با مردم با احترام برخورد نماید.
 
وي برنقش فرهنگ در تامین امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد و گفت: قانون باید توسط نهادها و دستگاه های اجرایی در جامعه اسلامی نهادینه شود
 
امام جمعه شهرستان خاش ادامه داد: برقرای نظم یکی از وظایف پلیس است پس خود پلیس باید به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت خود نیز دارای نظم معنوی و ظاهری باشدو
 
وي با اشاره به ناامنی در کشورهای همسایه، بیان كرد: اگر ما نگاهی به کشورهای همسایمان بیندازیم آن موقع است که امنیت ایران اسلامی را بهتر درک می کنیم و مردم ما باید بدانند که این امنیت به سادگی به دست نیامده و برای این امنیت خون ها ریخته شده است.
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش اظهار کرد: مردم پليس را حافظ جان و ناموس خود مي دانند و با توجه به گستردگي و تنوع ماموريت های پليس با ساير سازمان ها بايد سختي کار و خدمت به مردم را با اخلاق حسنه و مردم داري و رضای الهی به انها هدیه دهیم.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450010

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450010/امنیت-اجتماعي-مرهون-تلاش-حضور-قدرتمند-نیروهای-انتظامی-نظامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir