۰
فرماندار و رئيس هيات اجرايي انتخابات خاش

صحت انتخابات شورای شهر خاش و نوك آباد تایید شد/ هیچگونه تغییری در نتیجه شمارش آرا حاصل نشد

فرماندار و رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش گفت: پس از بررسی نتایج انتخابات شوراها در شهر خاش و نوك آباد درستي و صحت انتخابات شورای این دو شهر تایید شد.
صحت انتخابات شورای شهر خاش و نوك آباد تایید شد/ هیچگونه تغییری در نتیجه شمارش آرا حاصل نشد
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: انتخابات شورای شهر خاش و نوك آباد با حضور باشکوه مردم این شهرستان برگزار شد و نتایج انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در خاش بررسی شد.
 
وي با بيان اينكه به دنبال اعلام اعتراض برخي از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر خاش، تصريح كرد: اين اعتراضات توسط اعضاي ستاد انتخابات بررسي و صحت انتخابات محرز شد.
 
چاكرزهي با بيان اينكه  صحت نتایج انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان خاش بررسی و تأیید شد، گفت: مر قانون در انتخابات اجرا شد و ما هميشه از رای و حقوق مردم دفاع کرده ایم.
 
وي با بيان اينكه انتخابات بسیار سالم برگزار شد، خاطرنشان كرد: در دقت و سلامت انتخابات شورای شهر خاش هرگز شکی وجود ندارد.
 
وي افزود: هیأت اجرایی و هیأت نظارت مستقر در فرمانداری پس از آگهی نتیجه انتخابات به مدت دو روز آماده دریافت شکایات بودند که در مهلت قانونی اعتراضات و شکایاتی توسط نامزدهای شورای اسلامی شهر خاش به هیأت های اجرایی تحویل شد.
 
فرماندار و رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش بيان كرد: آرای مردم به تعبیر رهبر انقلاب اسلامي در حقيقت حق الناس است و در بررسی های به عمل آمده از انتخابات شورای شهر خاش و نوك آباد صحت و سلامت انتخابات در این دو شهر توسط هیات اجرایی تایید شد و افراد برگزیده همچنان بدون تغییر در آرا منتخب مردم خواهند ماند.
 
وي گفت: انتخابات در نظام شکوهمند اسلامی ایران مظهر و نماد برجسته دموکراسی و مشارکت حداکثری مردم مومن و انقلابی برای تعیین سرنوشت خودشان است.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد: در مبحث رای گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج دقت و حساسیت لازم وجود داشت و خداوند را شاکریم یکی از پرشورترین و سالم ترین انتخابات ها در خاش برگزار شده است.
 
وي با بيان اينكه در ایران اسلامی انتخابات یک روال مشخص دارد، گفت: اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و بازرسی و هیئت های اجرایی کار برگزاری و نظارت را بر عهده دارند و سپس نتیجه نهایی را وزارت کشور و استانداران و فرمانداری و بخشداری ها اعلام می کنند.
 
فرماندار شهرستان خاش بيان كرد: اجرای قانون همواره مورد توجه دست اندرکاران امر انتخابات بوده و هست و در قانون تاکید شده اگر کاندیداها و هواداران آنها در موضوعی شکایتی دارند و شائبه مهندسی کردن و تخلف را دارند باید مستند و از راه قانونی بیان و ادعای خود مبنی بر تقلب را ثابت کنند و در غیر اینصورت در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستند و باید پاسخ بدهند زیرا یک حرف ناحق را بدون مدرک بیان کرده و شایسته مجازات خواهند بود.
 
وي اظهار كرد: نگاه منصفانه داشتن به نتیجه رای گیری و پذیرفتن آن و احترام گذاشتن به انتخاب مردم سبب می شود که نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها در دوره های بعد بتوانند حقانیت و صلاحیت خود را به اثبات برسانند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 450006
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *