۰
امام جمعه شهرستان خاش

ظرفیت‌های این شهرستان برای انجام خدمت بسیار ارزشمند و بی نطیر هستند/ وحدت مهمترين ویژگی های برجسته دین مبين اسلام است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ظرفیت‌ها و چشم اندازهای این شهرستان، در حوزه های مختلف برای انجام خدمت، بسیار ارزشمند و بی نطیر هستند.
ظرفیت‌های این شهرستان برای انجام خدمت بسیار ارزشمند و بی نطیر هستند/ وحدت مهمترين ویژگی های برجسته دین مبين اسلام است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری و بخش مركزي شهرستان خاش اظهار كرد: خاش از هر جهت دارای پتانسیل و استعداد و سرشار از توانمندی بوده که سرمایه گذاری بر هر بخش آن توسعه و رشد و آبادانی منطقه را به دنبال خواهد داشت.
وی بیان کرد: در مباحث گردشگری، کشاورزی، صنعتی، معادن، خدمات و نیروی انسانی خاش دارای جایگاه می باشد که ضرورت دارد از این ظرفیتها در جهت خدمت به مردم بهره برداری شود.
 
حجت الاسلام دهقان با برشمردن فضیلتهای بارز ماه پر خیر و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه با عظمت، تصريح كرد: حضور وحدت بخش و روحيه تعاملي مردم شهرستان خاش نشان از اين دارد كه اين شهرستان داراي جايگاهي ارزشمند و بسيار خوب جهت توسعه و خدمت رساني است.
وي بیان کرد: توفیق بزرگی است که بنده در خدمت مردم عزیز و شریف خاش هستم و جای شکر می باشد که مردم منطقه با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه منطقه و تحقق اهداف نظام اسلامی می کوشند.
 
 
امام جمعه خاش ادامه داد: رونق دادن به اشتغال و تولید و تلاش برای حل مشکلات بیکاری از دغدغه های مهم مقام معظم رهبري و مردم محسوب می شوند لذا بنده بر خودم می بالم در شهرستان شرایطی مطلوب برای خدمت به مردم وجود دارد.
 
 
 
وي با بيان اينكه اتحاد و همدلي يكي از ويژگي هاي بارز دين مبين اسلام است و در آن شيعه و سني و تفرقه و جدايي وجود ندارد، گفت: تمامي افراد بايد با تبعيت و پيروي از مقام معظم رهبري خود را از صف بندي هاي جناحي، قومي، مذهبي و غيره دور كنند و فرهنگ و تمدن غني دين بزرگ اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به معنای کامل و واحد توحیدی یعنی ایران همراه اسلام ترویج بدهیم.

حجت الاسلام دهقان اخلاق و معنویت و پیروی از سیرت پیامبر اسلام را از رمزهای مهم موفقیت در دین اسلام و موفقیت در عرصه های خدمت و تعامل با مردم عنوان کرد.
 
* خاش گنجینه و کلکسیونی از توانمندی ها است
 فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست گفت: خاش گنجینه و کلکسیونی از توانمندی ها بوده که نظام تلاش می کند از مزیت های موجود برای رفع دغدغه های مهم مقام معظم رهري در مباحث تولیدی و اشتغالزایی و رونق اقتصادی بهره ببرد.
 
 

محمداکبر چاکرزهی بيان كرد: پتانسیلهای مرزی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و غیره در خاش بسیار چشمگیر و بی بدیل هستند که همت و اراده مردم و حمایتهای دولت چشم اندازهای توسعه ای را در این شهرستان روشن تر ساخته است.
 
* بخش مركزي خاش رنگين كمان استعدادها و پتانسيل هاي كشاورزي و خدماتي است
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست گفت: بخش مركزي خاش رنگين كمان استعدادها و پتانسيل هاي كشاورزي و خدماتي است و مردم اين بخش پای کار ترین و از شایستگان جامعه بزرگ ایران اسلامی هستند که نقش و تاثیر آنها در مباحث مختلف و کمک به حل مشکلات و توسعه منطقه ستودنی است.
 

 
* وحدت، اتحاد، برادري و برابري از ويژگي هاي مهم مردمان اين منطقه است
امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه اين ديدار، اظهار كرد: وحدت، اتحاد، برادري و برابري از ويژگي هاي مهم مردمان اين منطقه است و بسيار خرسنديم كه شخصيتي ارزشمند و با نگاهي وحدت گرا جاي مرحوم حجت الاسلام ميري امام جمعه فقيد خاش را گرفته است.

مولوي عبدالستار حسين زهي حمایت یکپارچه اقشار مختلف مردم خاش را از امام جمعه و همراهی و همگامی با مسئولان در جهت ارائه خدمت شایسته به مردم اعلام کرد.
 
 
در محمد کرد و ضرغام بامری از معتمدان و عایشه کرد مشاور بخشدار بخش مرکزی شهرستان خاش نیز با عرض خیر مقدم محضر امام جمعه جدید این شهرستان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
 

به گزارش خبرنگار تفتان ما، قشرهای مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی بخش شهرستان خاش با امام جمعه این شهرستان دیدار و حضور وی را در منطقه گرامی داشتند و در پايان نيز محسن جمشيدزهي قهرمان آسيايي مدال خود را به امام جمعه اهداء كرد.
 
 
امامان جمعه و جماعات، معتمدان و ریش سفیدان، شوراها و دهیاران، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جامعه ورزشکاران و فرهنگیان و بانوان و غیره در این دیدار حضور داشتند و طي 3 روز بيش از 40 ديدار مردمي با امام جمعه جديد شهرستان خاش انجام شده است.
 
 
 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 450004
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *