شکوائیه مردمی/ قیمت مرغ در خاش پر کشید/ فرماندار خاش: مسئولان برنامه نظارتی و کنترلی را تشدید و قیمتها را متعادل کنند

9 خرداد 1396 ساعت 11:50

گران شدن قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان، با توجه به محرومیت و درآمد پایین مردم و تنگی در معاش و زندگی مردم گلایه مندی های فراوانی را مطرح ساخته است.


به گزارش تفتان ما، بر حسب گزارش های دریافتی از سوی مردم قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان پر کشیده و گرانی آن نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است و این موضوع واکنش مقامات خاش را در بر داشت و فرماندار این شهرستان اهمیت تشدید اجرای برنامه های نظارتی و کنترلی و متعادل ساختن قیمتها را خواستار شده اند.
محمداکبر چاکرزهی ضرورت تامین کالاهای اساسی و خدمات رسانی شایسته به مردم را به صورت جدی در ماه مبارک رمضان متذکر گشته اند.
گفته می شود عرضه انحصاری مرغ توسط برخی از دلالان و سودجویان استانی و بهانه حمل مرغ از بیرجند سبب بالا رفتن قیمت مرغ و عرضه این کالای اساسی با قیمت 75 هزار ریال و حتی بالاتر در یک کیلوگرم شده و قشرهای محروم و کم درآمد جامعه نمی توانند از عهده تامین آن بر آیند.
با توجه به اینکه افزون بر 37 واحد مرغداری در شهرستان خاش فعالیت دارد و تولیدات مرغ هم در این شهرستان جوابگوی نیازهای شهروندان خاش و حتی برخی شهرهای استان و کشتارگاه صنعتی طیور خاش می باشد می طلبد اتحادیه استانی مرغداران و مرغ فروشان نسبت به رفع سریع مشکلات و کاهش دادن قیمتها اقدام کند.
متاسفانه شاهد افزایش روزانه قیمت مرغ در خاش هستیم و هم اینک در آستانه ماه مبارک رمضان مردم با مشکلات فراوانی مواجه شده اند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450002

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450002/شکوائیه-مردمی-قیمت-مرغ-خاش-پر-کشید-فرماندار-مسئولان-برنامه-نظارتی-کنترلی-تشدید-قیمتها-متعادل-کنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir