۰
عمري كه در جايگاه‌هاي سوخت مي‌سوزد،

كمبود سوخت و صف هاي طولاني بنزين صداي شهروندان خاشي را در آورد/ كارت هاي غيرمجاز دليل اصلي شلوغي جايگاه هاي سوخت

صف‌هاي طولاني، شلوغي، معطلي، ايستادن براي دقايق طولاني و خرابي پمپ‌ها اين‌ها بخشي از مشكلاتي است كه رانندگان در مواقع مراجعه به جايگاه‌هاي سوخت بنزين خاش روزانه براي پركردن مخزن خودرو خود با آن مواجه هستند و موجب نارضايتي و گلايه مندي آنان شده است.
 كمبود سوخت و صف هاي طولاني بنزين صداي شهروندان خاشي را در آورد/ كارت هاي غيرمجاز دليل اصلي شلوغي جايگاه هاي سوخت
به گزارش  تفتان ما ، با توجه به افزایش جایگاه های سوخت در شهرستان خاش متاسفانه با کمبود سوخت در جایگاه ها شهروندان در صفهای طولانی قرار می‌گیرند که پس از ساعت ها انتظار یا سوخت به آنها تحویل می شود یا پس از ساعتها ماندن در صف بنزین با تمام شدن بنزین بدون سوختگیری و با نا امیدی بر می گردند.
 
اکثر مردم خاش قشری کارگر و کارمند بوده و مجبورند برای سوختگیری از پاس شخصی استفاده کنند و وقتشان را در صف بنزین بگذرانند و اکثرا در بعد از ظهرها و ساعات غیر اداری بنزین در جایگاه ها توزیع نمی شود و باتوجه به اینکه قبلاً در شب ها بنزین توزیع می شد متاسفانه در شب ها نیز دچار مشکل شد که بعضی شبها توزیع و بعضی شبها از عرضه بنزین خبری نیست.
 
این روزها شهروندان خاشی شاهد صفهای طویل در پمپ بنزینهای سطح شهر هستند و نيز زمان زیادی را بابت زدن بنزین در صفهای پمپ بنزین می گذرانند و وقت ارزشمندشان را به جای مصرف شدن در راه خدمت و کسب کار در این صف ها به هدر می دهند و برای زدن ۱۰ لیتر بنزین باید وقت زیادی را اتلاف كرد.
 
 

 
این مسئله باعث گله مندی شهروندان شهرستان خاش شده و از مسئولین شهرستان و استان، اعم از فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و از اعضای شورای اسلامی، استاندار و سایر مسئولین خواستار رسیدگی و نظارت کامل بر فعالیت جایگاه ها هستند تا توزیع سوخت رسانی به صورت شبانه روزی انجام گیرد.
 
* برخورد بسيار زشت و نامناسب مالكان پمپ هاي بنزين
محمودزهي يكي از شهروندان خاشي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ، اظهار كرد: در چند روز اخير برخي از جايگاه هاي سوخت اين شهرستان بنزنين عرضه نمي كنند و زماني كه علت را جويا مي شويم با بي احترامي مي گويند"جايگاه بنزين ندارد".
 
وي بيان كرد: یکی از جایگاه داران در پاسخ به سوالات مکرر رانندگان اعلام کرد دو روز است که سوخت رسانان به دلایل مشکلات صنفی خود بنزین به جایگاههای سوخت نمی دهند.
 
 

 
محمودزهي گفت: عدم عرضه بنزین در جایگاههای سوخت این شهرستان مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده و برخی رانندگان خاطی نیز با سوء استفاده از این موضوع کرایه ها را افزایش داده اند.
 
* تعداد كارت هاي بنزين غيرمجاز در سطح شهرستان خاش زياد شده است
سالارزهي يكي از رانندگاني خاشي با انتقاد از وضعيت پمپ بنزين هاي شهرستان خاش، اظهار كرد: متاسفانه تعداد كارت هاي بنزين غيرمجاز زياد شده و برخي از شهروندان چندين كارت سوخت دارند.
 

 
وی با بیان اینکه مسئولین باید به وضعیت توزیع سوخت رسيدگي كنند، تصريح كرد: تفاوت قيمت بسيار زياد سوخت در آن طرف مرز سبب شده تا افراد سوخت هاي خود را با قيمت هاي زياد به آن سوي مرز بفروشند.
 
* شهروندان بنزين ها را در گالن تخليه مي كنند

ناروئي شهروند ديگر خاشي با بيان اينكه حدود يك ساعت در اين پمپ بنزين منتظر تنها 10 ليتر بنزين هستم، اظهار كرد: متاسفانه هنوز نفتكش براي تخليه سوخت به اين جايگاه نيامده و مالك پمپ نيز هم جوابگو نيست.
 
 

 
وي با بيان اينكه برخي از شهروندان بنزين ها را در گالن تخليه مي كنند، تصريح كرد: شهروندان بسياري سوخت را در گالن ها تخليه مي كنند و زماني كه ساير مردم عادی به جایگاه سوخت  مراجعه می کنند با تعطیلی جایگاه مواجه مي شوند.
 
* مشكل اصلي كمبود سوخت كارت هاي غيرمجاز است
فرماندار شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ، با بيان اينكه اين شهرستان داراي 7 جايگاه پمپ بنزين است، اظهار كرد: یکی از دلایل ایجاد صف در مقابل جایگاه ها كارت هاي سوخت غيرمجاز است.
 
 

 
محمداكبر چاكرزهي با بيان اينكه با استفاده از اين كارت هاي سوخت غيرمجاز قاچاق سوخت نيز افزايش پيدا كرده است، تصريح كرد: در شهرستان هاي مجاور طرح كدينگ جايگاه هاي سوخت اجراء مي شود و به همين دليل افراد از شهرهاي مجاور با كارت هاي غيرمجاز به اين شهر كه طرح كدينگ ندارد مي آيند و سوخت را به آن سوي مرزها مي برند.
 
* مشكلات كمبود سوخت خاش به زودي حل مي شود
وي با بيان اينكه برای حل مشکل مردم و کمک به ترافیک خاش مکاتبات زیادی با شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه انجام شده است، اذعان كرد: مشكل كمبود سوخت تا حدودي رفع شده است و تا روزهاي آينده برنامه ريزي و تدابيري در اين خصوص اتخاذ مي شود كه ديگر شهروندان با كمبود سوخت مواجه نشوند.
 
چاكرزهي اظهار كرد: قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی و افزایش تردد خودرو های عبوری موجب شده است تا این کمبود بیشتر نمایان شود و موجب نارضایتی بسیاری از مردم شود.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 442757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *