۰

افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

صبح امروز 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج اظهار کرد: از 5 آذر 95 تا کنون 461 برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصاد مقاومتی، نظام سلامت و محرومیت زدایی اقدام و عملی کرده ایم.
سردار حسین معروفی با تاکید بر اینکه  امروز با پیروزی جبهه مقاومت خط بطلانی بر پیکره فیزیکی داعش کشیده شد گفت: در آغاز تاسیس بسیج هیچ کس برکت این شجره طیبه را احساس نمی کرد و متوجه دوراندیشی امام خمینی(ره) نبود اما امروز برکت این شجره طیبه فراتر از ایران و اسلام است.
سردار معروفی افزود:  بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه یک فکر و یک آرمان برگرفته از اندیشه امام است امروز هرچه داریم از برکت تفکر نبوی، تفکر علوی و عاشورای حسینی داریم که مفهومش بن بست شکنی است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسی که زندگی خود را با تفکر نبوی و علوی و عاشورایی پیش ببرد بن بست ندارد،  فلسفه سپاه مردمی و بودن و انقلابی بودن آن است و مردمی بودن آن در بسیج ظهور پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح و قوم و حزب یا گروهی نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی، ایران و ملت بزرگ ایران است گفت: امروز 500 پروژه اقتصاد مقاومتی را در 11 شهرستان افتتاح می‌کنیم که این 500 عرصه غیر از اقداماتی است که قرارگاه قدس انجام میده و فقط اقدامات بسیج سازندگی است.

وی گفت: برای این 500 عرصه 7 میلیارد و 530 میلیون تومان هزینه شده و ازین مبلغ 600 میلیون تومان در عرصه اقتصاد مقاومتی،730 میلیون تومان فعالیتهای جهادی هزینه شده است.
معروفی گفت: 435 گروه جهادی سازمان دهی شده و شناسنامه دار داریم که 52 درصد شیعه و 48 درصد اهل تسنن هستند و 20 درصد خواهر و 80 درصد برادر هستند.
گفتنی است: 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط سردار معروفی با رمز یا رسول الله در 11 شهرستان استان افتتاح شد.

انتهای پیام
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 442648
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *