۰

نامزدهای کودک «جشنواره غنی‌پور» پایان هفته اعلام می‌شوند/ تغییر در بررسی بخش رمان

دبیر هفدهمین دوره کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور گفت: با توجه به اینکه تا پیش از این بخش رمان انقلاب و دفاع مقدس مجزا در کنار رمان آزاد بررسی می‌شد قرار بر این است که ذیل نام رمان از این پس تمام آثار بدون تفکیک بررسی شوند.
نامزدهای کودک «جشنواره غنی‌پور» پایان هفته اعلام می‌شوند/ تغییر در بررسی بخش رمان
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،محمد ناصری، دبیر هفدهمین دوره کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور اظهار داشت: داوران بخش کودک اعلام کرده‌اند که تا پایان هفته جاری احتمالا نامزدهای بخش کودک معرفی خواهند کرد.
دبیر کتاب سال شهید غنی‌پور با بیان اینکه در جلسات شورا نتیجه درباره بخش رمان اعلام شد، گفت: با توجه به اینکه تا پیش از این بخش رمان انقلاب و دفاع مقدس مجزا در کنار رمان آزاد بررسی می‌شد قرار بر این است که ذیل نام رمان از این پس تمام آثار بدون تفکیک بررسی شوند چرا که رمان‌های دفاع مقدس و انقلاب به جایگاهی رسیده‌اند که از رمان آزاد هم پیش افتاده‌اند.
ناصری بخش های جسنواره را کودک، نوجوان و رمان عنوان کرد و افزود: داوران بخش کودک عبارتند از محمدحسن حسینی و شهرام شفیعی که به سرگروهی ناصر نادری آثار را بررسی می‌کنند.
گفتنی است، اسامی داوران بدین شرح است: در بخش کودک ناصر نادری، محمدحسن حسینی و شهرام شفیعی داوری آثار را برعهده خواهند داشت. در بخش نوجوان نیز حبیب یوسف‌زاده، خسرو باباخانی و مصطفی خرامان و در بخش بزرگسال نیز احمد دهقان، ابراهیم زاهدی مطلق و گلعلی بابایی ارزیابی و داوری کارها را برعهده خواهند داشت.
اختتامیه جایزه شهید غنی‌پور هر ساله همزمان با سالروز شهادت شهید حبیب غنی‌پور در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود. این جایزه از جمله ابتکارات زنده‌یاد امیرحسین فردی است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 442613
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *