۰

قهرمانی نیمروز در رقابت‌های کشتی نوجوانان سیستان و بلوچستان

رئیس هیئت کشتی سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان استان با قهرمانی نیمروز الف پایان یافت.
قهرمانی نیمروز در رقابت‌های کشتی نوجوانان سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان استان با هدف شناسایی استعدادهای نهفته در رشته کشتی و تشکیل تیم استان به منظور اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور برنامه ریزی شد که پس از انجام هماهنگی های لازم میزبانی این رقابت ها به شهرستان نیمروز رسید.
وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدام ها در این رقابت ها واگذاری میزبانی به نیمروز است افزود: براساس مصوبه برگزاری رقابت ها این شهرستان می توانست به عنوان میزبان دو تیم در رقابت ها داشته باشد و این فرصتی به آن می داد تا بتواند استعداد های بیشتری را در مسابقات معرفی کند که این اقدام انجام شد و نتایج مثبتی را نیز در بر داشت.
رئیس هیئت کشتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این رقابت ها 9 تیم از شهرستان های زاهدان، زابل، زهک، هامون، خاش، ایرانشهر، کنارک و دو تیم از شهرستان نیمروز به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های نیمروز الف با 82 امتیاز، خاش با 80 و زابل با 66 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: همچنین  نیز تیم زاهدان با کسب 61 امتیاز، ایرانشهر با کسب 38 امتیاز و زهک با 26 امتیاز در رده های چهارم تا ششم رقابت ها ایستاندند در انتهای جدول رده بندی نهایی رقابت ها نیز کنارت، نیمروز ب و هامون به ترتیب با 26، 23 و 22 امتیاز رده های هفتم تا هشتم را در اختیار گرفتند.
وی اظهار داشت:  در این رقابت ها استعدادهای جدیدی شناخته شدند که نفرات برتر آن ها تیم استان را تشکیل داده اند و در رقابت ها نشان داده اند که می توانند در رقابت های ملی نمایندگان شایسته ای برای استان تبدیل شوند اما این امر نیازمند پرورش آنان است که از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید ساده بر شمرده شود چرا که می تواند به آینده این استعدادها و حتی آینده کشتی استان آسیب وارد کند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 442567
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *