۰

رابطه با آمریکا به روایت سربازان حضرت روح‌الله(ره)

در شورای عالی دفاع مسئله صلح مطرح شد و خدمت امام رفتیم و گفتیم که مسلم شده برایمان که آمریکا در مقابل ما تسلیم نمی‌شود و با جنگ بهتر به نتیجه می‌رسیم. امام فرمودند: شما دنبال کار خودتان بروید، آنها هم دنبال کار خودشان.
رابطه با آمریکا به روایت سربازان حضرت روح‌الله(ره)
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

زمانی که در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام جان بر کف یار و دیار را گذاشتند و وارد معرکه آتش شدند بودند کسانی که ساده لوحانه مجمع هایی را تشکیل دادند و با عقل دوراندیش! خود می خواستند با سازش و رابطه با آمریکا جنگ را به زعم خودشان به خیر خوشی به پایان برسانند. که همان وقت با برخورد قاطع حضرت امام(ره) مواجه شدند و بساطشان جمع شد.
اما آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند دستنوشته ایست از شهید دکتر مجید بقایی فرمانده قرارگاه کربلا در جنگ که وسط میدان نبرد به نتیجه ای می‌رسد که هنوز هم برخی از آقایانی که در امر سیاست خود را خاک خورده می‌دانند آن هم در عصری که دیگر هیچ جای شبهه ای برای دغل کار بودن آمریکا باقی نگذاشته است، باز هم سیره خود را که برگرفته از همان تفکر دوران جنگشان است پی گرفتند و در خیال مذاکره و رابطه با این شیطان بزرگ هستند.

صفحه اول

صفحه دوم
 
چهارشنبه 7 مهر
بسمه تعالی
61/8/9
جلسه در قرارگاه سپاه 3 صاحب الزمان -در حضور برادر محسن رضایی- ساعت 20:00
1- صحبت برادر محسن در مورد جنگ
2- ادله عملیات
3- استراتژی نظامی جنگ
1- صحبت برادر محسن: الان ما وارث مسئله ای شده ایم که باید خوب نگهداریم و منتقل نماییم. نسبت به مسائل ساده اندیشی نداشته باشیم - روی دو مطلب خوب فکر کنیم و انجام دهیم.
الف- استراتژی جنگ
ب- سازماندهی و تقویت تیپ ها و لشکر(ها)...
از براندازی شاه تا (عملیات) رمضان آن قدر سریع بود که هیچ کاری نتوانند انجام بدهند.
در کار قاطعیت - اراده و سرعت عمل داشته باشیم و با اطمینان عمل کنیم...
در رابطه با عملیات رمضان: اول فکر می‌کردیم قدس و فجر نیامده - دوم: تک جبهه- سوم نیرو کم بود و ... قرار شد در بصره عمل نکنیم. و رفتیم شورای عالی دفاع و در رابطه با طرح ظهیرنژاد ثابت کردیم که بهترین مانور بود ... و گفتیم باید 7 تیپ تشکیل دهیم و دو سه ماه طول می‌کشد که در شورای عالی دفاع مسئله صلح مطرح شد و خدمت امام رفتیم و گفتیم که مسلم شده برای مان که آمریکا در مقابل ما تسلیم نمی شود و با جنگ بهتر به نتیجه می رسیم.  امام فرمودند: شما دنبال کار خودتان بروید، آنها هم دنبال کار خودشان. کسی که نمی خواهد سازش کند. بعد جلسه، متوالی داشتیم به خصوص با ارتش که می گفتند یک عملیات در غرب صورت گیرد کافی است ولی به هر صورت طرح خود ما مکتوب شد و مرحله جدید را شروع کردیم و برای دشمن مسئله پیش بیاوریم و در غرب جبهه جدیدی پیش آمد و این هم انشاءالله این کار می‌شود. امشب صحبت شود که چه کنیم؟
برادر محسن: حداکثر توان گذاشته شود تا روی برادران بسیج بیشتر کار شود.
باید روی خودمان کار کنیم تا بتوانیم روی برادران و نیروی مردمی کار کنیم.
1- عملیات واسطه را تا کجا انجام دهیم و چرا؟
2- طرح اصلی کجاست آیا بغداد است یا بصره، آیا تکیه بر روی یک طرح لازم  است یا نه؟
3- روی شیوه عمل هم کار شود...
4- گسترش سازمان...
5-علاوه بر عملیات، شناسایی لازم هم انجام دهیم...
روی گردان ها مستقل شناسایی لشکرها و سپاه‌ها فکر شود...
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 442498
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *