۰
شهردار خاش:

شهرداری خاش وسعت گل‌کاری سطح شهر را ازلحاظ کیفی و کمی گسترش دهد/ ستاد مدیریت بحران خاش با توجه به هشدارهای هواشناسی به حالت آماده باش در آمد

شهردار خاش گفت: اين شهرداري وسعت گل‌کاری سطح شهر را ازلحاظ کیفی و کمی گسترش دهد چرا كه کاشت گل‌های فصلی و متنوع در ارتقاء سطح سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان تاثیرگذار است.
شهرداری خاش وسعت گل‌کاری سطح شهر را ازلحاظ کیفی و کمی گسترش دهد/ ستاد مدیریت بحران خاش با توجه به هشدارهای هواشناسی به حالت آماده باش در آمد
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه مراحل كاشت گل همزمان با آغاز فصل پاييز در شهرستان خاش آغاز شده است، اظهار كرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها زیباسازی و طراوت فضای شهری است.
 
وي با بيان اينكه شهرداري خاش مانند سال هاي اخير، کاشت گل‌های متنوع پاییزی در دستور کاری شهرداری این شهر قرار داده است، گفت: کاشت گل‌های فصلی و متنوع در ارتقاء سطح سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان تاثیرگذار است.
 
تمنداني با بيان اينكه انواع گل های زینتی و مناسب با منطقه در معابر، میادین و بوستان های سطح شهر کاشته می‌شود، تصريح كرد: گل‌کاری‌ها در قالب فرش گل، کاشت قطعات به صورت تکه‌کاری، ترکیب با چمن، کاشت در فلاورباکس ها و گلدان‌های پرتابل و سایر روش‌ها انجام می‌شود.
 
وي با بيان اينكه پیش‌بینی می‌شود اغلب گل‌ها تا فصل زمستان ماندگار باشند، خاطرنشان كرد: گل هاي بنفشه، کلم زینتی، همیشه بهار و داوودی از بوته گل‌های است که در بوستان‌ها، لچکی‌ها و  بولوارهای سطح شهر کاشته می‌شود.
 
شهردار خاش همچنين از تشكيل ستاد بحران به دليل اعلام اخطاريه بارندگي در اين شهرستان خبر داد و گفت: باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا مشکلات درمواقع بحرانی به حداقل کاهش یابد.
 
وي با بيان اينكه ستاد بحران شهرداری برای امداد رسانی به مردم در آمادگی کامل قرار دارد، تصريح كرد: تمام ماشین آلات سبک و سنگین را مجهز و آماده کرده ایم و پرسنل نیز در آماده باش کامل برای مقابله با خسارات احتمالی هستند.
 
تمنداني اذعان كرد: درشرایط پیش رو باید از این فرصت ها حداکثر استفاده را ببریم تا مردم کمترین آسیب را متحمل شوند و حضورنیروهای شهرداری در سطح شهر سبب دلگرمی مردم مي شود مدیریت صحیح درهنگام حوادث بحرانی را از وظایف شهرداری بیان کرد.


وی اظهار کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر به سهم خود همواره در صحنه هستند و با همدلی و همراهی با مدیران شهری و حمایت معنوی همواره جهت بهبود امورات گام بر می دارند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 442401
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *