۰

از شرق و غرب تا شمال و جنوب/ شعار "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور طنین انداز شد+ تصاویر

تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان از صبح امروز شنبه سیزدهم آبان نودو‌شش با حضور اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و برخی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا(سفارت پیشین آمریکا) در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
از شرق و غرب تا شمال و جنوب/ شعار "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور طنین انداز شد+ تصاویر
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان از صبح امروز شنبه سیزدهم آبان نودو‌شش با حضور اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و برخی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا(سفارت پیشین آمریکا) در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
  فریاد مرگ بر آمریکا در استان تهران طنین انداز شد
 مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور برگزار شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شد.
این مراسم با شعارهای ضد استکباری دانش‌اموزان و دانشجویان آغاز شد و با سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه یافت. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.
راهپیمائی با رنگ اربعین
- گزارش‌های خبرنگاران مهر نشان می‌دهد، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد. از یک سو صدای نوحه‌های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر، پلاکاردهای لبیک یا حسین (ع) و هیهات‌مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خودنمایی می‌کند و این، نشان از درک عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.
- یاد و نام شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی و حضور ملی، حضوری پررنگ و چشم‌گیر دارد. تصاویر و ماکت‌های شهدای مدافع حرم در طول مسیر خیابان طالقانی نصب شده و دانش‌آموزان با آن‌ها «سلفی عزت» می‌گیرند.
- دانش آموزان پرچم های مرگ بر آمریکا را با سر دادن شعار های ضد استکباری به صورت هماهنگ به حرکت در می آوردند. سرود ما از تبار حیدریم و پیروان رهبریم دانش آموزان دهه هشتادی مقابل لانه جاسوسی حال و هوای خاصی به راهپیمایی بخشیده است.
مسابقه طناب کشی؛ زنگ تفریحی شاد
- اما در این میان شادی و شعف خاصی بین بچه ها حاکم است و مسابقه طناب کشی زنگ تفریحی شاد برای حاضران در این راهپیمایی است.

سلفی با مرگ بر آمریکا
- برخی دیگر از دانش آموزان نیز با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا سلفی می گرفتند. یکی از دانش آموزان که قد و هیکلی بزرگتر از بقیه داشت دوستانش را به نوبت روی دوش می گرفت تا بتوانند به خوبی مراسم را از ارتفاع بلند تماشا کنند.
مسابقه کاراته در وسط راهپیمائی
- کاراته کاران نیز با حضور در این راهپیمایی مبارزه ای جذاب را برای نوجوانان به نمایش گذاشته بودند.
عکس یادگاری با افتخارات موشکی
- همچنین موشک دور برد سپاه نیز در مقابل لانه جاسوسی به نمایش گذاشته شده است و دانش آموزان نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با افتخارات موشکی سپاه هستند.

تشییع تابوت ترامپ
- دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد هم تابوت دونالد ترامپ را به راهپیمایی آورده اند تا اعلام کنند حتی در میان دانش آموزان دهه هشتادی نیز آمریکا ابهتی ندارد و از بین رفتنی است.

من سپاهی‌ام
- پلاکارد های من هم سپاهی ام و ۱۳آبان نماد غیرت انقلابی در دست نوجوانان دختر و پسر حاضر در راهپیمایی نمایانگر گشوده شدن فصلی جدیدی از تاریخ مقاومت در میان جوانان ایرانی است.

حضور سردار یزدی و سردار فضلی
- سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج در راهپیمایی حضور یافتند.
برجام در آتش خشم دانش آموزان سوخت
- در ادامه این مراسم دانش آموزان در واکنش نقض عهدهای مکرر  و رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ایران به طور نمادین توافق هسته ای را به همراه پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.

- جمعیت حاضر در راه پیمایی هر دقیقه افزایش می یابد حالا دیگر علاوه بر دانش آموزان، زنان و مردان از اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ابان حضور یافته اند.
بعد از نقض اشکار برجام از سوی امریکا، راهپیمایی امروز ۱۳آبان اولین راهپیمایی رسمی ضد استکباری است.
قطعنامه راهپیمانان: آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است
- شرکت کنندگان در راهپیمایی۱۳ آبان با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا در قطعنامه پایانی تاکید کردند: عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است.
نباید تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا فراموش شود
- در پایان این مراسم دانشجویان شرکت کننده در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در پایان این مراسم با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نباید اجاز داد که تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آن ها فراموش شود. آنان امیدوار کردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی را خیانتی فراموش نشدنی دانستند و تاکید کردند: امروز همگان فهمیده اند که فریاد « مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه از عقلانیت و واقع بینی ناشی شده است.
اهم سخنان شمخانی در مراسم امروز:
تا وقتی ملت ایران، انقلابی و حسینی است، آمریکایی‌ها دست از شرارت و خیانت برنخواهند داشت. ایران رکورد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا را به نام خود ثبت کرده است. مسائل دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست عمل کردن ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، 8 بار از سوی آژانس تایید شده است. آمریکایی‌ها نه فقط به مصدق، بلکه به شاه و صدام و مبارک هم رحم نکردند. وحدت، همراه سازی ملت و حاکمیت و حل مشکلات اقتصادی باید در دستور باشد تا 13 آبان 1397 آمریکا عاجزتر از همیشه باشد.   * قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»
قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» سال 1396 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.
متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمد حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد امت انقلابی ایران، اینک در پایان تظاهرات پرشور یوم‌الله 13 آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، ملت استکبارستیز ایران اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت در برابر ظلم و جهاد علیه مستکبران و طاغوت‌ها و اشغالگران، یک تکلیف دینی و رسالت انسانی است، مواضع خود را با ندای ملکوتی الله‌اکبر- خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌دارد:
1 ـ ملّت قهرمان و بیدار ایران، علی‌رغم لبخندهای فریبکارانه دشمنان مستکبر، روحیه استکبارستیزی خود را همواره حفظ نموده و با هوشمندی و بصیرت کامل و نفی هرگونه سلطه سیاسی نظامی و اقتصادی بیگانگان، آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود می‌داند.
2 ـ ما لفّاظی‌ها و لجن‌پراکنی‌های توهین‌آمیز رئیس‌جمهور منفور آمریکا نسبت به ملّت ایران و نهاد انقلابی سپاه پاسداران و به‌کارگیری واژه مجعول و غلط برای خلیج همیشه فارس را شدیداً محکوم می‌کنیم.
3 ـ ملّت ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سد مستحکم در برابر نفوذ دشمنان و برهم زننده توطئه‌های استکبار در منطقه و خار در چشم آمریکا و رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل و ضدانقلاب می‌داند. ازاین‌رو ما فرزندان امام راحل، ضمن درخواست تقویت و ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور و نیروهای مسلّح، سپاه قدرتمند را مایه مباهات و نور چشم ملت ایران دانسته و حمایت قاطع و همه‌جانبه خود را از این نهاد انقلابی اعلام می‌داریم.
4 ـ عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهان خوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل‌اعتماد است. ما ضمن حمایت از مواضع ضدآمریکایی رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، در تبعیت از رهنمودهای حکیمانه معظم له، مخالفت قاطع خود با هر نوع مذاکره درباره هر موضوعی با شیطان بزرگ را اعلام می‌نماییم.
5 ـ ما بر اساس جوهره انقلاب اسلامی که ضد ظلم و مدافع مظلوم است، همدلی خویش را با ملّت‌های تحت ستم فلسطین، بحرین، یمن، سوریه، میانمار و شیعیان مظلوم عربستان اعلام داشته و از مبارزات ضد استکباری و حق‌طلبانه همه مظلومین جهان حمایت می‌کنیم.
6 ـ ما ضمن تأکید بر ضرورت توجه به مشت‌های آهنین مخفی‌شده در دستکش‌های مخملی، به حرکت‌های مرموز و برخوردهای دوگانه کشورهای اروپایی نسبت به مسائل منطقه و موضوع برجام به دیده شک و تردید می‌نگریم و از مسئولان مراقبت هوشمندانه و انقلابی نسبت به عملکرد دولت‌های اروپایی را انتظار داریم.
7 ـ ما ضمن تشکر از هم‌صدایی و همسویی و مواضع قاطع و یکپارچه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در برابر اقدامات خصمانه رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا و تصمیمات ظالمانه کنگره آمریکا، ادامه مواضع متحد و یکپارچه مسئولین را که از حمایت مردمی همه اقشار و جریان‌ها برخوردار است، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان دانسته و تا پای جان گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبان مواضع استکبارستیزانه مسئولان نظام هستیم.
8 ـ ماجرای برجام و بدعهدی‌های آمریکا و ادامه تحریم‌ها ثابت کرد که عزت و استقلال کشور، تنها در سایه اتکا به توانمندی‌ها و نیروها و ذخایر خویش است. ازاین‌رو تبعیت کامل خود را از رهنمودها و فرامین امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اعلام داشته و اقتصاد مقاومتی را تنها راه‌حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌دانیم و خواستار جدی گرفتن این مسئله از سوی مسئولان جمهوری اسلامی، فراتر از لفظ و شعار هستیم.
9- ما ضمن درخواست تبیین مستند و غیرقابل‌انکار دخالت‌ها و توطئه‌های رذیلانه و خلاف عرف بین‌المللی آمریکای پلید برعلیه انقلاب و نظام نوپای اسلامی، اقدام عملی با پرهیز از قرطاس بازی و تلاش مجدانه برای جبران مافات با بهره‌گیری از اسناد لانه جاسوسی طاغوت اعظم و تدریس آن در دانشگاه‌ها و مدارس را خواهانیم.
 
طنین شعار مرگ بر آمریکا در پایتخت شور و شعور حسینی/یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است
مراسم راهپیمایی 13 آبان در زنجان هم‌زمان با سایر شهرهای کشور از خیابان امیر کبیر زنجان، و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.
  راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم با فریاد «مرگ بر آمریکا» در زنجان و شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.   ویژه مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان" در زنجان شاهد حضور مردم، دانش آموزان و دانشجویان زنجانی است.   سخنران ویژه مراسم راهپیمایی  روز 13 آبان کاشانی‌پور، مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در کشور است.  
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 442245
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *