۰

درخشان:اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم من راضی نیستم/گل به خودی نمی‌زدیم شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی بازیکنان در اردو نیستند و استراحت کافی ندارند، توانایی‌ آن‌ها تمام می‌شود.
درخشان:اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم من راضی نیستم/گل به خودی نمی‌زدیم شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حمید درخشان پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و به تیم استقلال تبریک می‌گویم. شرایط این تیم ویژه بود و از ما بهتر بود. با مشکلاتی که داشتیم احساس می‌کردیم ازدقیقه ۶۵ به بعد توانایی بازیکنانم تمام شده بود. وقتی بازیکنان استراحت کافی نداشته باشد وقتی در اردو نیستند و در کنار خانواده است. مشخص نیست که چه زمانی می‌خوابد و از دقیقه ۶۵ توانایی لازم را نداشتند و اردو نداشتیم و از بازیکنان خواهش کردیم ساعت ۱۱ بیایند ناهاری بخوریم و به ورزشگاه بیایند.
وی افزود: جلسه ای داشتیم تا ۱۰ و نیم شب قبل طول کشید و شادابی نداشتیم که بتوانیم نتیجه را برگردانیم. بضاعت ما پایین بود ولی فرصت گلزنی داشتیم اگر گل به خودی نمی زدیم شاید نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و تلاش کردند نتیجه را برگردادند. به استقلال هم تبریک می‌گویم.
وی درمورد اینکه اگر می‌خواست دوباره در یکی از پست‌ها بازی کند،‌ گفت: وقتی تیم فرصت گلزنی ایجاد می‌کند اما توپ وارد دروازه نمی‌شود این یک اشکال است، اشکال دوم این است که نتوانی فرصت گلزنی خلق کنی و اشکال سوم در تیم این است که خط دفاع اشتباه کند و گل بخورید. ما امروز در خط دفاع، هافبک و حمله اشتباه داشتیم، من هم اگر بخواهم یک پست را انتخاب کنم آن هافبک است.
درخشان درمورد اینکه نفت در لیگ قهرمانان ‌آسیا ظاهرا حذف شده است گفت: تا الان این اتفاق نیفتاده اما اگر قرار است با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم من راضی نیستم و بهتر است با این تیم به ‌آسیا نرویم، زیرا فاصله‌مان با فوتبال باشگاهی آسیا زیاد شده است،‌باید تیم نفت را تقویت کنیم و بازیکنان جدید بخریم و چند بازیکن را جابجا کنیم تا تیم قدرتمند شویم. نباید به حاشیه برویم ما در فوتبال باشگاهی آسیا عقب مانده‌ایم. 25 سال است که در ‌آسیا قهرمان نشده‌ایم. پرسپولیس و استقلال بهترین تیم‌های ما هستند بنابراین باید بیشتر کار کنیم تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم،‌فاصله‌مان با باشگاه‌های آسیا زیاد شده است.
وی افزود: شاید در تیم ملی بتوانیم موفق شویم اما با بخش فوتبال باشگاهی با مشکل مواجه خواهیم شد.
سرمربی نفت درمورد اینکه تیم نفت مشکلات زیادی دارد چگونه می‌خواهد خود را در آسیا تقویت کند گفت: این مشکل من نیست که بخواهم دست در جیبم کنم و بازیکن بخرم. اگر به این مساله توجه نکنیم از باشگاه‌های آسیا عقب می‌مانیم و حتی شاید باشگاه از بین برود. یکی از فاکتورهای تیم این است که مدیریت باشگاه برای بازیکن خوب بخرد و در اختیار سرمربی قرار دهد. اگر چنین نکنیم کاری برای موفقیت نکرده‌ایم. برای موفقیت فاکتورهای زیادی نیاز است تازه اگر این فاکتورها با هم جمع شوند باز هم ممکن است به موفقیت نرسیم. اما لازمه موفقیت این است که تمام ابرازها را در اختیار داشته باشیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 442187
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *