۰
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي خاش:

هیئت های مذهبی سنگر ولایت و نگهبان مرزهاي اعتقادي هستند/ فعاليت ۱۶ هيئت مذهبي شناسنامه دار در شهرستان خاش

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: هیئت های مذهبی سنگر ولایت و نگهبان مرزهاي اعتقادي هستند و بايد در برابر آسيب هاي اجتماعي مسئول باشند.
هیئت های مذهبی سنگر ولایت و نگهبان مرزهاي اعتقادي هستند/ فعاليت ۱۶ هيئت مذهبي شناسنامه دار در شهرستان خاش
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار كرد: هیئت های مذهبی در رشد و تحکیم  باورهای دینی و مذهبی جامعه بسيار تاثيرگذار هستند.
 
وي بيان كرد: نحوه ارتباط هيات مذهبی غالباً از طریق شورای هيات مذهبی و از طریق ارسال آثار و نشریات و ارائه گزارشات به سازمان صورت می گیرد که باید در این راستا فعالیت واقدامات لازم را انجام داد.
 
حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه وظایف هیئت‌های مذهبی به ماه محرم و صفر خلاصه نمی‌شود افزود: هیئت‌های مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی و تبلیغی بوده که نقش اساسی در توضیح  و اثبات  باورهای دینی در جامعه داشته و باعث آرامش  جامعه از آسیب‌های اجتماعی خواهند شد .
 
وي با بيان اينكه این انتخابات با حضور روسای هیئت های مذهبی برگزار شده است، گفت:  7 نفر عضو اصلی و علی البدل در انتخابات هيات مذهبي شهرستان خاش انتخاب شدند كه بايد اين افراد در همه جلسات هيات مذهبي شركت كنند.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش اذعان كرد: 8 كانديدا از 16 هيات مذهبي شهرستان خاش در انتخابات شركت كردند و به زودي نيز رئيس هيات مذهبي اين شهرستان معرفي خواهد شد.
 
وی با بيان اينكه رسیدگی و نظارت به امور و ساماندهی هيات مذهبی مهمترین وظیفه افراد منتخب است، اظهار كرد: هيات مذهبي شهرستان خاش بايد در راستاي برگزاري هرچه بهتر جلسات ديني و مذهبي تلاش كنند و سبب جذب جوانان و مومنان بيشتري به سمت مساجد شوند.
 
انتهای پیام /

 
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 442119
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *