۰
فرمانده انتظامی خاش خبر داد:

کشف بيش از يك تن مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در جنوب شرق كشور

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، يك تن و 400 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.
کشف بيش از يك تن مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در جنوب شرق كشور
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در يكي از محورهاي فرعي شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي با بيان اينكه اين باند بزرگ مواد مخدر قصد جابه جايي مقادير متنابهي مواد مخدر به صورت مسلحانه را با استفاده از خودروهاي تيزرو داشتند، تصريح كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اعضاي اين باند را شناسايي و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، تصريح كرد: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمين و مشاهده يگان هاي عملياتي پليس، با تغيير مسير ناگهاني و تيراندازي به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستيک هاي اين خودرو ها آن ها را مجبور به توقف كردند.
 
وي ادامه داد: پس از توقف خودرو قاچاقچيان، ضمن دستگيري سه قاچاقچي مسلح در بازرسی از دو خودرو ، یک تن و 199 کيلو ترياک، 101 کيلوگرم مرفین و 100 کيلوگرم حشيش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و يک قبضه کلت کمری کشف و ضبط کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش اظهار كرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان خاش قرار دارد و لذا شهروندان بايد هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 442043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *