۰

برانکو: خوشحالم که هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قراردادم هستند/ اینجا، دربی قانون ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم و افتخار می‌کنم که هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد من هستند چرا که آنها از هر چیزی مهم‌ترند.
برانکو: خوشحالم که هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قراردادم هستند/ اینجا، دربی قانون ندارد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،، در خصوص بحث تمدید قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس و نگرانی هواداران این تیم از آینده این تیم بدون برانکو صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
فارس: شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که هواداران، مدیران و بازیکنان پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد شما با این باشگاه هستند. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟
خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که این رضایتمندی از سوی مدیران، هواداران و بازیکنان وجود دارد که خواهان باقی ماندن من در پرسپولیس هستند. باید رضایتمندی خودم را اعلام کنم که واقعاً خوشنودم از اینکه از من و کادر فنی‌ام این رضایتمندی وجود دارد اما در این مدت آنقدر کار فشرده بوده که نتوانستیم به صورت دقیق وارد جزئیات این موضوع شویم و من هم این فرصت را به دست نیاوردم تا تصمیمم را برای باقی ماندن در پرسپولیس قطعی کنم.
فارس: خودتان این تمایل را دارید تا در پرسپولیس حضور داشته باشید؟ 
این بحث‌ها را رها کنید. من به عنوان یک خارجی نزدیک به ۱۰ سال است که در ایران حضور دارم و شما به من بگویید که به جز وینگو بگوویچ چه کسی این همه سال در ایران کار کرده است؟ من از حضور در ایران راضی هستم و از زندگی بین مردم مهربان اینجا لذت می‌برم.
فارس: اما قبول کنید که هواداران پرسپولیس نگران آینده این تیم هستند و برایشان سخت است که پرسپولیس بدون برانکو را ببینند.
این نظر لطف مردم است اما باید اعلام کنم پرسپولیس از هر چیزی و هر نامی بزرگ‌تر و مهم‌تر است. پرسپولیس باید بماند و این نام مانگار و ابدی است و همیشه و در همه تاریخ هم همینطور بوده است. بازیکنان و مربیان زیادی در این تیم آمدند و رفتند اما این پرسپولیس است که همیشه باقی می‌ماند و باید بدانیم که نام پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر و مهم‌تر است.

فارس: این بحث را قبول داریم اما به هر حال این نگرانی برای هواداران وجود دارد و آنها خواهان تمدید قرارداد شما و باقی ماندنتان در پرسپولیس هستند.
با همه وجود خوشحالم که هواداران من را دوست دارند و افتخار می‌کنم که آنها خواهان تمدید قرارداد من هستند. مطمئناً مهمترین رکن فوتبال هواداران هستند و من هرکاری که تا الان کرده‌ام و بعد از این خواهم کرد برای خوشحالی و خوشنودی آنهاست چرا که هواداران پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر هستند و همه تلاش ما برای این است که آنها خوشحال و شاد باشند.
فارس: ۴۸ ساعت دیگر دربی ۸۵ از راه می‌رسد و می‌خواهیم بدانیم پیش‌بینی و ارزیابی شما از این بازی چیست. 
هیچ‌گاه در زندگی قول نداده‌ام، خود شما هم می‌توانید هر قولی بدهید اما من اهل پیش‌بینی هم نیستم و فقط می‌گویم که دوست داریم دربی را ببریم و برای برد به میدان می‌رویم. حالا حریف ما استقلال باشد یا سایپا یا هر تیم دیگری مهم نیست و ما در هر بازی می‌خواهیم که پیروز شویم و تلاش می‌کنیم تا به این مهم برسیم. دربی یک بازی خاص است و مهم نیست که چه تیمی در چه جایگاهی در جدول قرار دارد. اولین بار که با پرسپولیس دربی را تجربه کردم این تیم برای بقا در جدول می‌جنگید و استقلال در کورس قهرمانی بود اما ما با گل علی‌علیپور بازی را بردیم. یک بار هم ۴ بر ۲ استقلال را شکست دادیم و یک بار هم ۳ بر ۲ از این تیم شکست خوردیم. موقعی که ما در رأس جدول بودیم استقلال برنده شد یا وقتی این تیم در صدر بود ما پیروز شدیم. دربی در اینجا قانون خاصی ندارد و این بازیکنان هستند در زمین تصمیم می‌گیرند چه نتیجه‌ای رقم بخورد. بازیکنانم هستند که با دوندگی و روح تیمی تصمیم می‌گیرند در زمین پیروز شوند و مطمئناً هر تیمی بهتر کار کند برنده خواهد شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 442008
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *