۰
بخشدار نوک آباد:

روستای تمندان به دهکده گردشگری و واحد نمونه بوم گردی در خاش تبدیل می شود

بخشدار نوک آباد خاش گفت: روستای دیدنی و تاریخی تمندان واقع در جوار تفتان سربلند به دهکده گردشگری و واحد نمونه گردشگری در منطقه تبدیل می شود.
 روستای تمندان به دهکده گردشگری و واحد نمونه بوم گردی در خاش تبدیل می شود
مهدی جمشیدزهیدر گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: خوشبختانه صنعت گردشگری در منطقه تفتان رونق خوبي دارد و در همین راستا روستای تمندان مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: قله آتشفشانی 4050 متری و نیمه فعال تفتان، با چشم اندازهای بی بدیل، چشمه سارها، غارها، دریاچه سردریا، دشت دقال و غیره نقش مهمی در جذب گردشگران و کوهنوردان داخلی و خارجی دارد.
 
وی افزود: فروش محصولات کشاورزی و تولیدات دستی با ایجاد بازارچه‌ها و نمایشگاههای مربوطه از اولویت‌های مهم به شمار می رود.
 
بخشدار نوک آباد اذعان كرد: در نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران دهستان تفتان جنوبی جهت تبدیل روستایی تمندان خاش به دهکده گردشگری و واحدهای بوم گردی تصمیم های لازم اتخاذ شده است.
 
وی اظهارکرد: به همت دهیاران و مردم منطقه حاشیه تفتان کارهای ارزشمندی در مبحث ساخت بوستانها، آلاچیق، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، و نیز فروشگاههای عرضه مداد غذایی و غیره انجام شده و همچنان در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 441710
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *