امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است/ امنیت جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی است

14 مهر 1396 ساعت 14:10

امام جمعه شهرستان خاش گفت: رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است و مي خواهد با ترفند و توطئه شوم اقليم كردستان اين شسكت را جبران كند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نماد و مظهر عمل به تقوا هستند، اظهار كرد: لازم است كه انسان همواره سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهد و در اين راه گام برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.
 
وي بيان كرد: مومنان لازم بايد هميشه در مقابل و مصيبت ها بايد قوي و مستحكم باشند و به خداوند باري تعالي توكل كنند.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به هفته نيروي انتظامي، تصريح كرد: مقوله و مسئله مهم و حياتي امنيت يكي از اركان اساسي هر جامعه اي است و لذا مهمترين مطالبه مردم از ناجا همين مسئله است و هفته ناجا هفته تجلیل از پلیس مردمی و اسلامی است.
 
وي با بيان اينكه نيروي انتظامي، مجاهد فی سبیل الله است، گفت: نيروهاي جان بركف ناجا مرد و مردانه مقابل تمامي تهديدها و نقشه هاي شوم دشمنان قد علم می کند و جهت دفاع از جان، مال و ناموس مردم سینه سپر می کند و اگر ایران در امنیت به سر می برد و این درحالی که منطقه ما ناامن و شعله ور است، به برکت نیروهای مسلح و نیروهای توانمند انتظامی است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تقدير از برگزاري مراسمات عزاداري امام حسين(ع) و همه دست اندركاران اين مراسمات، خاطرنشان كرد: حضور جوانان و مردمان هميشه در صحنه شهرستان خاش در اين مراسمات نشان از رويش انقلاب ما دارد كه سبب افتخار بوده و تمامي جوانان لازم است كه بدانند پرونده قیام سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) در همه سال در جامعه جاری و ساری باشد.
 
وي با اشاره به همه پرسي اقليم كردستان عراق و ديدار رهبر انقلاب با رئيس جمهور تركيه، گفت: شکست های پی درپی دشمنان در عراق، لبنان و سوریه باعث به راه انداختن کار جدید با موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان شد و این زایمان زودهنگام سبب شد تا بچه ناقص الخلقه متولد شود.
 
وي بيان كرد: وحدت و ايران، تركيه، سوريه، عراق در كنار هم باعث مي شود نقشه اسرائیل و آمریکا مبنی بر تشکیل کردستان بزرگ به شکست منجر شود.
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش گفت: رهبر انقلاب اسلامي هوشمندانه و عالمانه مسائل را در اقلیم کردستان و مسائل مختلف بیان کردند و اعلام داشتند که دشمنان در پی تشکیل اسراییل جدید برای نزاع و درگیری و اختلاف‌افکنی است.
 
وي با بيان اينكه خانواده و اخلاق خانواده از ضروری‌ترین مباحث روز است، اذعان كرد: عواملی می‌تواند در تخریب بنیان خانواده اثرگذار باشد که نزاع بی‌مورد، جدال و ستیزه‌جویی میان اعضای خانواده یکی از این موارد است و باید حذر شود چون تردید و شک ایجاد کرده و محبت را از بین می‌برد.
 
وي با اشاره به روز دامپزشکی، روز روستا و عشایر، اظهار كرد: بايد از اين تريبون از زحمات تلاش گران در عرصه دامپزشکی و نیز روستاییان و عشایر سختکوش قدردانی کرد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ همچنين در بين الصلاتين نمازجمعه سرهنگ احمد ثمره حسيني فرمانده انتظامي شهرستان خاش گزارشي از عملكرد خود ارائه كرد.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 441630

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441630/رژیم-صهیونیستی-شکست-داعش-منطقه-شدت-نگران-عصبانی-امنیت-جامعه-حاصل-تلاش-نیروی-انتظامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir