۰
امام جمعه شهرستان خاش:

تقویت قدرت موشکی و بنیه دفاعی نیروهای مسلح ایران ضروری است/ آمریکا عامل ناامنی و شررات در همه جهان است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: تقویت قدرت موشکی و بنیه دفاعی نیروهای مسلح ایران ضروری است و وقوع انقلاب شكوهمند ايران اسلامي تحولات عظیم درونی و بیرونی را برای نظام ايران اسلامي به ارمغان آورد.
تقویت قدرت موشکی و بنیه دفاعی نیروهای مسلح ایران ضروری است/ آمریکا عامل ناامنی و شررات در همه جهان است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان خاش كه در محل پادگان تيپ مستقل 288 زرهي اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: تقویت تجهیزات و تسلیحات نظامی ضروري است چرا كه به توان نظامی در برابر دشمنان در قرآن کریم تاکید شده است.
 
وي بيان كرد: در حال حاضر دشمنان  در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به گونه ای دیگر سعي و تلاش مي كنند تا برنامه های نفوذ خود را پیش ببرد و ایستادگی و مقاومت ملت را بشکند.
 
حجت الاسلام دهقان گفت: در عصر كنوني به بركت مقام معظم رهبري ، تعهد و مسئولیت پذیری نیروهای مسلح و افزایش توان موشکی و دفاعی کشور، جمهوری اسلامی در منطقه به عنوان یک قدرت و برخوردار از امنیت مطرح است و اين سبب عصبانيت دشمنان شده است.
 

 
وي تصريح كرد: وقوع انقلاب شكوهمند ايران اسلامي تحولات عظیم درونی و بیرونی را برای نظام ايران اسلامي به ارمغان آورد که نخستين دستاورد و نتيجه این مبارزه، شکست قدرت‌های شرقی و غربی بود.
 
امام جمعه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: انقلاب ایران باعث شد تا ملت از ذلت به عزت برسند و امروز به برکت استقرار نظام ، صدای اندیشه های امام خميني(ره) در همه جهان از جمله یمن، نیجریه، فلسطین و بحرین شنیده می شود.
 

 
وي اظهار كرد: راه طولانی و سختی پیش روی ملت ایران است و لذا بايد با آگاهي، هوشیاری و بصیرت با توطئه های دشمن مقابله كنيم.
 

 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان خاش در محل جايگاه رژه رفتند و توان رزمي و دفاعي خود را به نمايش گذاشتند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 441521
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *