۰
فرمانده سپاه خاش:

امنیت کشور مدیون جان‌فشانی‌های و فداكاري هاي شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است/ غبار روبي و عطرافشانی گلزار شهداي گمنام خاش + تصاوير

فرمانده سپاه خاش گفت: امنیت کشور مدیون جان‌فشانی‌های و فداكاري هاي شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است و خون شهيدان، انقلاب اسلامي را بيمه كرد.
امنیت کشور مدیون جان‌فشانی‌های و فداكاري هاي شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است/ غبار روبي و عطرافشانی گلزار شهداي گمنام خاش + تصاوير
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه اين آيين، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: امروز به بركت خون شهيدان هشت سال جنگ تحميلي، انقلاب اسلامي دستاوردها و نتايج بسيار مهمي در عرصه هاي سياسي، دفاعي، امنيتي و علمي دارد.
 
وي بيان كرد: رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و حمايت ها و همراهي مردم و رشادت و جانفشاني هاي شهيدان و رزمندگان در زمينه هاي مختلف انقلاب سبب دست يافتن اين كشور به موفقيت هاي پي در پي شده است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه انقلاب اسلامي در حقيقت انقلاب نور بود، گفت: انقلابي كه بر پايه و اساس استقلال و حمايت هاي مردمي و خوباوري ملت رقم بخورد بدون شك انقلاب نور است.
 

 
وي با بيان اينكه دشمنان جهت حذف اسلام و انقلاب بسيار تلاش مي كنند، خاطرنشان كرد:  هدف از برگزاري اينگونه مراسمات در واقع گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و تعميق بخشيدن به درس آشنايي با ارزش هاي دفاع مقدس است.
 
فرمانده سپاه خاش اذعان كرد: بدون شك برگزاري اينگونه مراسمات و غبارروبي گلزار محمدي ظرفيت گسترده و عظيمي جهت فرهنگسازي ارزش هاي ناب اسلام در نسل جديد جامعه است.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلي اظهار كرد: بي شك مقام شهادت مقامي بسيار عظيم در نزد پروردگار متعال است و شهيدجاويد خواهد ماند زيرا به توحيد وصل شده و هرگز فراموش نخواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت هفته دفاع مقدس با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهداي گمنام را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان و نيز به آن ها اداي احترام كردند.
 
همچنين در حاشيه اين مراسم محفل انس با قران نيز برپا شد.
 

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 441520
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *