۰
فرمانده سپاه خاش:

شهدا مهمترین جلوه جنگ هشت ساله دفاع مقدس هستند/ گلزار شهدای گمنام خاش غبارروبی و عطرافشانی شد + تصاویر

فرمانده سپاه خاش گفت: شهدا مهمترین جلوه جنگ هشت ساله دفاع مقدس هستند و در حقیقت اقتدار و صلابت کشور برگرفته از شهدا و رزمندگان است.
شهدا مهمترین جلوه جنگ هشت ساله دفاع مقدس هستند/ گلزار شهدای گمنام خاش غبارروبی و عطرافشانی شد + تصاویر
سرهنگ پاسدار حسن فضلی در حاشيه اين آيين، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: امروز به بركت خون شهيدان هشت سال جنگ تحميلي، انقلاب اسلامي دستاوردها و نتايج بسيار مهمي در عرصه هاي سياسي، دفاعي، امنيتي و علمي دارد.
 
وي بيان كرد: رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و حمايت ها و همراهي مردم و رشادت و جانفشاني هاي شهيدان و رزمندگان در زمينه هاي مختلف انقلاب سبب دست يافتن اين كشور به موفقيت هاي پي در پي شده است.
 
سرهنگ پاسدار فضلی گفت: انقلابي كه بر پايه و اساس استقلال و حمايت هاي مردمي و خوباوري ملت رقم بخورد بدون شك انقلاب نور است.
 
وی با بيان اينكه برگزاري اينگونه برنامه ها ظرفيت گسترده اي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل هاي جديد ايجاد مي كند، تصريح كرد: تجديد پيمان با شهداءي گرانقدر انقلاب اسلامي در حقيقت به معناي نگهداري و حفاظت از خون پاك آن ها و پاسداشت آرمان هاي والاي امام شهداء است كه بايد سرمشق و سرلوحه كاري همه آحاد مردم قرار گيرد.
 

 
وي با بيان اينكه هر آنچه را كه امروز داريم مديون خون شهداء هستيم، اظهار كرد: طبق فرمايش گوهربار رهبر انقلاب اسلامي كه مي فرمايند:" زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست" لذا در عصركنوني وظيفه همگان است كه رهرو شهداء باشند و در راستاي تحقق آرمان ها و وصيت هاي آن ها قدم بردارند.
 
سرهنگ پاسدار فضلی بيان كرد: براي شكر گذاري از نعمات الهي بايد آن ها را درست استفاده كنيم و پروردگار متعال نعمات بيشماري را به انسان ها عطا كرده كه بايد شكر گذار آن ها باشيم.
 
وي بیان كرد: شهيدان جنگ تحميلي حق بسيار بزرگي بر گردن ما دارند و تجديد ميثاق با شهداء و امام شهيدان در واقع پاسداشت خون آنان و تجديد بيعت و عهد با آن ها است و نبايد هرگز ذره اي از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دست برداريم.
 

 
وی افزود: همه ملت ايران وظيفه دارند كه رهرو شهيدان باشند و در جهت تحقق آرمان هاي والاي آنان قدم بردارند.
 
وي با بيان اينكه دشمنان جهت حذف اسلام و انقلاب بسيار تلاش مي كنند، خاطرنشان كرد:  هدف از برگزاري اينگونه مراسمات در واقع گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و تعميق بخشيدن به درس آشنايي با ارزش هاي دفاع مقدس است.
 
فرمانده سپاه خاش اذعان كرد: بدون شك برگزاري اينگونه مراسمات و غبارروبي گلزار محمدي ظرفيت گسترده و عظيمي جهت فرهنگسازي ارزش هاي ناب اسلام در نسل جديد جامعه است.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلی اظهار كرد: بي شك مقام شهادت مقامي بسيار عظيم در نزد پروردگار متعال است و شهيدجاويد خواهد ماند زيرا به توحيد وصل شده و هرگز فراموش نخواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با در دست داشتن گل و گلاب، گلزار شهدای گمنام را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان و به آن ها اداي احترام كردند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 441445
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *