۰
زحمات نخلکاران بر باد رفت؛

واژگونی کامیون حامل بار خرما در محور خاش به ایرانشهر دو مجروح برجای گذاشت/ كشته و مجروح شدن 6 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بار خرما 2 نفر مجروح شدند.
واژگونی کامیون حامل بار خرما در محور خاش به ایرانشهر دو مجروح برجای گذاشت/ كشته و مجروح شدن 6 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته
علیرضا سرگزی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: براثر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بار خرما در کیلومتر 135 محور ایرانشهر به خاش (پیچ آبادان) دو نفر مجروح شدند.
 
وی با بیان اینکه پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیروهای امدادی اورژانس خاش به محل حادثه اعزام شدند؛ تصریح کرد: مجروحان این حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.
 
سرگزی همچنین از حادثه دیگری خبر داد و افزود: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کیلومتر 55 محور ایرنشهر به خاش یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
 
وی با بیان اینکه مجروحین این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس خاش به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اعزام شدند، گفت: علت این حادثه، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده بود.
 
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش با اشاره به حادثه دیگری، خاطرنشان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در کیلومتر 45 محور خاش به سراوان (محدوده روستای حق آباد) یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
 
وی بیان کرد: کارشناسان پلیس بعد از بررسی این حادثه 50 درصد راننده وانت تویوتا به علت سرعت غیرمجاز و 50 درصد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به علت نصب نکردن حفاظ مقصر تشخیص داده شد.
 
سرگزی با بيان اينكه همواره بيشتر حوادث در محورهاي مواصلاتي شهرستان خاش رخ مي دهد، اذعان كرد: امدادگران فوريت هاي اورژانس و هلال احمر شهرستان خاش با مشاركت يكديگر در كمترين زمان ممكن به محل حادثه اعزام مي شوند و مصدومين را به بيمارستان ها منتقل مي كنند.
 
وي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 441337
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *