به‌ همت بانک سپه استان/

یک واحد آموزشی در روستای نوکجو بخش مرکزی خاش کلنگ زنی شد

21 شهريور 1396 ساعت 20:04

بخشدار مرکزی خاش گفت: به همت مدیریت بانک سپه شعب استان و سیستان و بلوچستان، یوم جاری یک‌واحد آموزشی سه کلاسه در روستای نوکجو دهستان پشتکوه بخش مرکزی خاش کلنگ زنی شد.


به گزارش خبرنگار تفتان ما، مجتبی شجاعی با تقدیر از اقدامات و پیگیریهای موثر مدیریت بانک سپه استان و همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدیریت اموزش و پرورش خاش بیان کرد: به واسطه اقدامات موثر نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت طی سالهای اخیر و نگاه‌ خیراندیشان به حوزه آموزشی، بسیاری از مشکلات این بخش در بخش مرکزی با اقدام‌تاریخی کلنگ زنی و نیز حدود ۱۴ مدرسه طی ۸ ماه اخیر در بخش مرکزی به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: اقدامات خیران حقیقی و حقوقی در این منطقه پر از استعداد، ارزش چندین برابری پیدا می‌کند و علاوه بر کسب اجر معنوی برای خود، خیرین مذکور در آینده کشور نیز توسط نیروهای تربیت شده در مدارس مذکور تاثیرات خوبی بر جای می‌ گذارند.

شجاعی ادامه داد: بخش مرکزی خاش الحمدلله در توسعه فضاهای آموزشی پیشران بوده اما با توجه به وسعت منطقه و حجم نیازها و تعدد آبادی ها هنوز جای کار زیادی مانده است.

وی افزود: نیاز است همه با عزم‌ عمومی به میدان آیند و به عنوان بازوان نظام تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک‌ کرده و بستر توسعه عدالت آموزشی را که از سیاستهای اصلی دولت است فراهم آوریم.

بخشدار مرکزی خاش تاکید کرد: داروی شفابخش جامعه ما حرکت در مسیر توسعه آموزش و پرورش با همت و یاری عمومی و جمعی برای رسیدن به اهداف جامعه آرمانی است.

وی افزود: در کنار توسعه زیرساختها باید اولویت جذب بازماندگان از تحصیل که از تاکیدات مسئولان استان و شهرستان و نیز توجه به تحصیل بانوان و توسعه مدارس دخترانه در کنار مدارس پسرانه در روستاها باشد.
این مراسم با حضور مقامات استانی بانک سپه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و شماری از مسئولان استانی و محلی خاش برگزار شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 441312

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441312/یک-واحد-آموزشی-روستای-نوکجو-بخش-مرکزی-خاش-کلنگ-زنی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir