۰
معاون شهردار خاش:

آتش نشانان خاش مانع انفجار خودروی حامل سوخت شدند + تصاوير

معاون شهردار خاش گفت: حریق تانكر حامل سوخت با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از انفجار اين خودرو جلوگيري شد.
آتش نشانان خاش مانع انفجار خودروی حامل سوخت شدند + تصاوير
عبدالوحيد هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در پي تماس يك نفر از شهروندان به سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش نشاني شهرستان خاش حادثه آتش سوزي يك دستگاه خودرو تانكر سوخت اطلاع داده شد.
 
وي بيان كرد: فرماندهی ۱۲۵ آتش نشاني خاش يك دستگاه خودرو آتش نشاني با همه تجهيزات را به محل اعزام و سایر خودروهاي آتش نشاني را در حالت آماده باش قرار داد.
 
هاشمزهي با بيان اينكه آتش نشانان در کمتر از ده دقیقه در محل حاضر شدند، تصريح كرد: حضور به موقع نیروهای سخت کوش آتش نشانی شهرداری خاش مانع از انفجار تانكر حامل سوخت كه تصادفی كرده بود، شد و بعنوان  عاملی باز دارنده از وارد آمدن خسارت به سرنشینان خودروی تصادفی و سایر عابران در جنب پمپ بنزین میلاد مسیر خاش و سراوان پیشگیری کرد.
 
وي با بيان اينكه دو خودرو تانكر سوخت با يكديگر برخورد كرده بودند، گفت: این حادثه در مسیر خاش به سراوان به وقوع پیوست و دو ماشین سنگین از ناحیه جلو با یکدیگر برخورد كرده بودند.
 

 
معاون شهردار خاش خاطرنشان كرد: این حادثه دو مجروح داشت که با کمک نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
وي بيان كرد: هر دو خودرو به شدت صدمه دیده که نیروهای آتش نشانی با عکس العمل به موقع و شست و شوی محل وقوع حادثه، از بروز حوادث ناگوار نظیر انفجار خودروها جلوگیری کردند.
 
هاشمزهي تصريح كرد: خوشبختانه  با اطلاع  به موقع با سامانه امدادی 125 خوشبختانه از خسارت جاني جلوگیری شد و آتش نشانان  به محض رسیدن با رعایت نکات ایمنی حریق را به طور کامل اطفاء و از سرایت آن به دیگر قسمت هاي خودرو و نيز خودروهاي عبوري جلوگیری کردند.
 

 
وي اذعان كرد: رانندگان بايد هميشه یک عدد کپسول آتش نشانی (خاموش کننده ای دستی )در خودرو الزامی داشته باشند تا در مواقع حادثه ساز و قبل از رسیدن نیروهای امدادی بتوانند از پیشروی آتش جلوگیری کند و یا حریق را به طور کامل اطفا ء كنند.
 
هاشمزهي با بيان اينكه اطلاع رسانی به موقع به آتش نشانی تاثیر به سزایی در کاهش خسارات جانی و مالی در حوادث دارد، اظهار كرد: به لطف خدا و تلاش مثال زدنی آتش نشانان این آتش سوزی بدون هیچگونه مصدوم یا تلفات جانی کنترل و مهار شد.
 

.

.

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 441117
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *