۰
در آستانه عيد سعيد قربان؛

كشف 25 راس"گاو" قاچاق در خاش/ قاچاقچيان 62 ميليون ريال جريمه شدند

رئیس تعزیرات حکومتی خاش از كشف و ضبط 25 راس "گاو" قاچاق در آستانه عيد قربان در اين شهرستان خبر داد.
كشف 25 راس"گاو" قاچاق در خاش/ قاچاقچيان 62 ميليون ريال جريمه شدند
علي كيخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش به 2 دستگاه خودرو كه يكي از اين خودروها به صورت غير قانوني موتور با حجم 2400 CC را بر روي خودرو نصب كرده بود مشکوک شده و فرمان ایست را صادر مي كنند.
 
وی با بيان اينكه پس از توقف اين دو خودرو تعداد 25 راس گاو قاچاق  کشف و ضبط شد، افزود: راننده اين دو خودرو به جرم خود اعتراف و توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.
 
كيخا گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
وي اذعان كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق تعزیرات حکومتی با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 62  ميليون ريال جزای نقدی و ضبط دام ها و موتور خودرو به نفع دولت کرد. 
 
رئیس تعزیرات حکومتی خاش اظهار كرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته در ماه هاي اخير به ترتیب مربوط به کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان بوده و دام و بیشترین ورودی پرونده‌های قاچاق در خصوص قاچاق سوخت بوده و بیشترین آمار تخلفات صنفی نیز عدم درج قیمت بوده است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 441077
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *