۰
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی:

نظام جمهوری اسلامی منشاء خدمات بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان است/ دولت باید دو معضل اساسی ریزگردها و کمبود آب را رفع کند

نماینده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی منشاء خدمات بسیار زیادی در استان سیستان و بلوچستان است و مردم باید قدردان این خدمات باشند.
نظام جمهوری اسلامی منشاء خدمات بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان است/ دولت باید دو معضل اساسی ریزگردها و کمبود آب را رفع کند
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  با بیان اینکه خدمات انقلاب در منطقه به هیچ وجه با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: نظام در مباحث اشتغالزایی، رونق دادن به کشاورزی و گردشگری و مباحث مرزی بسیار اقدامات ارزشمند و بی نظیری را انجام داده است که با بهره گرفتن از ظرفیتهای منطقه می توان چتر خدمات را گسترده تر کرد.
 
وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید اقدامات و برنامه های انجام شده را به اطلاع مردم برسانند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر، مطیع ولی فقیه زمان و به اصول و ارزش های والای انقلاب و نظام پایبند بودند.
 
کرد با بیان اینکه دولتمردان باید از شهیدان رجایی و باهنر درس بگیرند، تصریح کرد:  با آغاز فعالیت دولت دوازدهم ضرورت دارد خدمت رسانی به مردم با جدیت در دستور کار باشد و به معیشت و رفاه مردم و رونق تولید و اشتغال توجه ویژه تری شود.
 
وی خاطرنشان کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته و از جهات مختلفی توسعه نیافته است و لذا باید دولت به این استان توجه ویژه ای داشته باشد.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان سالیان بسیار زیادی است که با مشکلات ریزگردها، کمبود آب، عدم توسعه زیرساخت ها، مشکلات آموزشی و غیره دست و پنجه نرم می کند که نیازمند بودجه و اعتبار خاصی است که باید تخصیص پیدا کند.
 
وی بیان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان همواره قدردان خدمات نظام هستند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و باید دولت برای حل مشکلات و مطالبات مردم این استان نگاه ویژه ای داشته باشد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در دوران انقلاب خدمات بی نظیر و چشمگیری برای مردم این استان از جمله توسعه فناوری، ساخت دانشگاه، سد سازی، سلامت و حمل و نقل انجام داده است و جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات بسیار زیادی در سطح منطقه و جهان است.
 
وی با بیان اینکه پس از انقلاب به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری هم اکنون در اوج قله‌های پیشرفت و عزت هستیم، ادامه داد: در دولت های قبلی خدمات خوبی برای مردم شهرستان خاش انجام شده است که باید این خدمات در دولت دوازدهم افزایش پیدا کند و روز به روز رضایت مردم از این خدمات زیاد شود.
 
کرد افزود: طرح های بسیاری از جمله راه های روستایی، بوستان ها، آب شرب، برق رسانی و طرح های هادی روستایی در این استان انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد.
 
وی با اشاره به مسئله امنیت در استان پهناور سیستان و بلوچستان، گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی معضل امنیت در این استان نسبت به قبل بهتر شده و به همت مسئولین امنیتی استان،سخت کوشان انتظامی، هنگ مرزی،سپاه پاسداران مخصوصا نیروهای زمینی طرح های طوایف مستقر در مرزها، وزارت کشور و سربازان گمنام امام زمان امنیت پایدار همواره برقرار است.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید رجایی و باهنر دو شهیدی بودند که از ویژگی های مثبت مشترکی برخوردار بودند که اگر دولتمردان این ویژگی ها را رعایت کنند بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود .
 
وی اذعان کرد کرد: داشتن خلوص نیت، تعهد و تقوا از مهمترین ویژگیهای شهید رجایی و باهنر  است و  این دو شهید والا مقام ولایتمدار، ساده زیست، مردمدار و با تقوا بودند و این ویژگیها باید سرلوحه کار تمام مسئولان نظام باشد.
 
کرد با بیان اینکه هیچ شخصی نمی تواند خدمات نظام را در دورترین مناطق کشور نادیده بگیرد، اظهار کرد: همچنان محرومیت و مشکلات فراوان است و انسان شرمنده می‌شود که همچنان خانواده‌های محرومی که از کمترین نیاز‌ها بی‌بهره هستند فراوان بوده و گاهی رفتارهایی با این خانواده‌ها اگر خدمتی با آنان شده است انجام می‌گیرد که در شأن این مردم که امام خمینی(ره) فرمود: «این محرومین و این مردم ولی نعمت ما هستند و انقلاب ما انقلاب محرومین است.»، نیست.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 441035
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *