۰
وداع جانسوز مردم خاش با شهیدان گمنام/

دو شهید گمنام دفاع مقدس در خاش تشییع و خاکسپاری شدند/ سردار اشعری: شهیدان عزت و سربلندی را به کشور هدیه کردند

با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، مدیران و مسئولان دستگاههای اجرائی، فرماندهان و کارکنان و پرسنل وظیفه نیروهای مسلح، معتمدان و ریش سفیدان و قشرهای مختلف مردم خاش دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان تشییع و خاکسپاری شدند.
دو شهید گمنام دفاع مقدس در خاش تشییع و خاکسپاری شدند/ سردار اشعری: شهیدان عزت و سربلندی را به کشور هدیه کردند
به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت تفتان ما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: دو شهید والام مقام دفاع مقدس در روز گذشته، دیشب و امروز در آغوش گرم و پر مهر مردم این شهرستان قرار گرفتند که صبح امروز پس از برگزاری مراسم تشییع و تشریفات کامل در دو مکان مرکز آموزش 08 و کوی سازمانی تیپ مستقل 288 زرهی خاش آرام گرفتند.   سرهنگ پاسدار حسن فضلی بیان کرد: مردم خاش و منطقه نوک آباد سال گذشته نیز دو شهید گمنام را مورد لطف و نوازش قرار دادند و امسال نیز مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دیگر با شکوه و عظمت برگزار شد.   سرهنگ خدامراد سرگزی فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش هم گفت: کارکنان و خانواده های ارتش امروز بر خود می بالند که شهیدان گمنام در جوار آنها آرام گرفته اند و عطر خوشبو و شمیم با برکت شهیدان منطقه را فرا گرفته و مردم منطقه با احساس شعف و خوشبختی یاد شهیدان را گرامی می دارند.   وی اظهار کرد: همه ما امروز برخود می بالیم که در کنار شهیدان می توانیم به فرزندان مردم خدمت و از مرزها و ارزشهای اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم. فرمانده تیپ مستقل 110 سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: شهیدان بعنوان سربازان ولایت، سرمایه های ارزشمند جامعه اسلامی ایران عزت و سربلندی را به کشورمان هدیه کردند.

سردار قربان محمد اشعری در آئین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در مرکز آموزش 08 و تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش بیان کرد: شهیدان در شرایط سخت جنگ و فشار و تحریم و تجاوز به حریم مرزها و ارزشهای اسلامی و انقلابی جان خود را نثار کردند.
سردار اشعری گفت: قدردانی از اقدامات ارزشمند و مخلصانه شهیدان کمترین کار برای آنان است و باید با تمام توان راه شهیدان را ادامه دهیم و از مسیر خونبار آنان صیانت کنیم.

وی بیان کرد: به برکت خون مطهر شهیدان عزت به کشور هدیه شده و در ابعاد مختلف توسعه، عمران و آبادانی و امنیت پایدار را در سطح کشور و منطقه شاهدیم.

فرمانده تیپ 110 سپاه سلمان ادامه داد: وجود شهیدان در هر منطقه و جامعه سبب خیر و برکت و رحمت و امید می شود.

وی یادآور شد: مسیر شهیدان رسیدن به عزت و شکوه و پایداری و ایستادگی در مقابل هرگونه ظلم و تجاوز است.

سردار اشعری گفت: مردم خاش در سالهای قبل و طی پارسال و امسال در دومین سال متوالی پذیرای چند شهید گمنام بوده اند و باید از این میزبانی خود خوشحال باشند و به مانند پدر و مادر و برادر و خواهر از این شهیدان یاد کنند و مسیرشان را با افتخار ادامه دهند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 440974
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *