مهمانی لاله ها/

دو شهید گمنام در خاش تشییع و خاکسپاری می شوند

28 مرداد 1396 ساعت 17:32

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: مراسم شب شهادت امام جواد(علیه السلام) با مهمانی و استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس دوشنبه 30 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار می شود.


سرهنگ پاسدار حسن فضلی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  بر ضرورت استقبال با شکوه از دو شهید گمنام که در خاش تشییع و خاکسپاری می شوند، تاکید کرد و گفت: امنيت و آسايشي كه امروز در جامعه داريم، مديون خون اين شهيدان است چرا كه بدون شك اگر ان ها در آن روزگار به ميدان نبرد نرفته بودند امروز ما وضعيتي بهتر ازكشورهاي همسايه نداشتيم.
 
وی افزود: مردم مومن و انقلابی خاش در سال قبل در استقبال از شهیدان گمنام در بخش نوک آباد ارادت خود را نسبت به شهیدان نشان دادند و قطعا در روزهای آینده نیز با شکوه و عظمت بیشتری یک استقبال تاریخی و ماندگار از شهیدان گمنام خواهند داشت.


سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با ورود، استقبال و مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در خاش تدارک دیده شده است، گفت: مراسم تشيع و خاكسپاري 2 شهيد گمنام در شهرستان خاش ساعت 9 صبح در محل كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) و پادگان شهيد سرتيپ ابراهيم نوري نزاجا اين شهرستان با حضور مردم ولايتمدار و شهيدپرور برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه شهداء بر گردن ما حق بسيار زيادي دارند، اظهار كرد: تمامی مسئولان ادارات و مردم شهید پرور شهرستان بايد جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم و احترام به مقام شامخ شهداء در مراسم تشيع و خاكسپاري شركت كنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 440908

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/440908/دو-شهید-گمنام-خاش-تشییع-خاکسپاری-می-شوند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir