۰

«بیست و یک روز بعد» ۳۵۰ میلیونی شد/ «سارا و آیدا» از مرز نیم میلیارد گذشت

فیلم‌های اجتماعی در هفته گذشته به فروش‌‌های خوبی رسیدند و توانستند رتبه سوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص دهند.
«بیست و یک روز بعد» ۳۵۰ میلیونی شد/ «سارا و آیدا» از مرز نیم میلیارد گذشت
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،هفته گذشته اقبال مخاطب به فیلم های اجتماعی بیشتر بود و شایدبتوان گفت بخشی از فروش فیلم های کمدی را به خود اختصاص دادند.در این میان فیلم «سارا وآیدا» با اقبال بهتری مواجه شد و هم اینک بر اساس سیستم مکانیزه به فروش 492 میلیون و 706 هزار تومان رسیده است اما این فیلم با سانس های فوق العاده شب گذشته از مرز 500 میلیون تومان گذشته است. 
غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «بیست و یک روز بعد» در تهران به فروش 230 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 130 میلیون تومان رسید. این فیلم هم اینک به فروش 350 میلیون تومان رسید. 
وی درباره فروش فیلم «فصل نرگس» گفت: فیلم در 15 سالن سینما در تهران به نمایش درآمده و هم اینک در تهران به فروش 55 میلیون تومان رسیده است. فیلم فضای خاصی دارد و تا مخاطب با فیلم همراهی کند زمان نیاز داریم تا با اقبال مواجه شود.
حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: هم اینک فروش فیلم «اکسیدان» به 8 میلیاردو 100 میلیون تومان رسیده است. فروش فیلم «گذرموقت» نیز به فروش 130 میلیون تومان رسید و مخاطب از سالن با رضایت خارج می شود. در شب های گذشته نیز با اقبال خوبی از سوی هنرمندان مواجه شدیم.
روژین میرزایی مدیر بخش فروش دفتر فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ظرف 10 روز به فروش 610 میلیون تومان رسید . این فیلم هم اینک 45سالن در اختیار دارد. 
وی ادامه داد: فیلم سینمایی «رگ خواب» در هفته هشتم به فروش 4 میلیارد و 320 میلیون تومان رسید و 40 سالن در اختیار دارد. فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» در هفته 14 نمایش به فروش 20میلیارد و 650 میلیون تومان رسید. 
بنابر گزارش سیستم مکانیزه فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به فروش 6 میلیارد و 575 میلیون و 609 هزار تومان رسید،  فیلم «پاتو کفش من نکن» به فروش 500 میلیون و 255 هزار تومان رسید،فیلم «زیر سقف دودی» به فروش 2 میلیارد و 622 میلیون و 648 هزار تومان رسید.  فیلم «زادبوم» به فروش 116 میلیون و 132 هزار تومان رسید .
انتهای پیام/ 
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 440876
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *