۰

سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است/ تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی در اولویت قرار دارد

فرمانده ناجا گفت: سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین استانهای کشور است، شاخص وقوع بسیاری از جرائم در این استان بسیار پایین است.
سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است/ تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی در اولویت قرار دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار حسین اشتری صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان  جدید و قدیم انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان،  استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤولان در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، یاد و خاطره شهید محسن حججی را گرامیداشت.
فرمانده انتظامی ناجا افزود: سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین استانهای کشور است، شاخص وقوع بسیاری از جرائم در این استان بسیار پایین است.
وی با بیان اینکه امنیت خوبی که امروز در این خطه داریم، حاصل خون شهدا است، گفت: همکاری خوب بین دستگاه های اطلاعاتی، قضایی، انتظامی و مرزبانی سبب ارتقا امنیت و احساس امنیت در این استان است.
سردار اشتری گفت: شیعه و سنی سالیان متمادی در کنار هم زندگی کرده و باعث توسعه و آبادانی این استان هستند.
وی اعتماد مردم را بهترین سرمایه برای ناجا دانست و افزود: مردم پلیس را فرزندان خود می‌دانند و با آنان تعامل و همکاری دارند.
فرمانده ناجا بیان کرد: پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت مقتدرانه برخورد خواهد کرد و امنیت اشرار و قاچاقچیان را از بین می‌برد.
این مسؤول گفت: امروز دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ظرفیت بسیار خوبی را در کشور دارند و اقتدار کشور را رقم زده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد مخاطبان ما مردم هستند، افزود: احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار دارد.
سردار اشتری بیان کرد: ناجا سالیانه ده‌ها میلیون مراجعه کننده دارد و نزدیک به دهها میلیون خدمات مختلف به مردم کشور ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه امروز تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی اولویت قرار دارد، افزود: همکاران ما در ناجا با روحیه جهادی خدمت می‌کنند و استفاده از همه ظرفیت ها و ارتقا توان تخصصی و حرفه‌ای سبب موفقیت‌های آنان در ماموریت‌ها شده است.
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان از حساسیت خاصی برای ما برخوردار است و برای انتخاب فرمانده آن هم وقت گذاشته و مشورت می‌کنیم که پس از بررسی‌های بسیار سردار محمد قنبری برای خدمت در این منطقه انتخاب شدند.
وی گفت: انصافا سردار رحیمی برای این استان وقت گذاشته و ماموریت های ناجا که برگرفته از منویات رهبری انقلاب است را در این استان به خوبی اجرایی کردند.
سردار اشتری ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس در استان بسیار افزایش یافته است، برخورد با اشرار و قاچاقچیان با جدیت دنبال می‌شود.
وی بر تعامل انتظامی با قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌های امنیتی با یکدیگر باعث ارتقا و افزایش امنیت در این منطقه می‌شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 440838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *