۰

دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان

در آستانه روز خبرنگار، مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.
دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار، مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان با حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کردند.
مدیر خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: رعایت عدالت، انصاف و انتقاد سازنده همواره سرلوحه کار خبرنگاران فارس در استان قرار داشته و با توجه به این شاخصه‌ها، در کنار سایر رسانه‌ها برای تشریح ظرفیت‌های منطقه و پیگیری مشکلات مردم سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند.
شیبا سرگزی افزود: از بهمن ماه سال 95، سایت استانی خبرگزاری فارس به صورت مستقل با قالب جدید شروع به فعالیت کرده و در مدت کوتاهی توانسته مخاطب مورد نظر خود را داشته و به عنوان منبعی موثق و مورد استناد برای همگان باشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با قالب جدید سایت استانی و افزایش تعداد خبرنگاران، بتوانیم بیش از پیش در معرفی ظرفیت‌های خدادادی و بالقوه این استان در بخش‌های مختلف تلاش کنیم.
این مسؤول از تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران این خبرگزاری به نیکی یاد کرد و افزود: مدیران روابط عمومی خود در جایگاه خبرنگارانی متعهد و توانمند هستند که می‌توانند در تعامل با رسانه‌ها به بهترین نحوه ممکن عملکرد سازمان و ارگان خود را به اطلاع مردم رسانده و در افزایش آگاهی مردم از خدمات نظام موثر باشند.
برگزاری نشست هم‌اندیشی خبرگزاری فارس با مدیران روابط‌عمومی‌های ادارات
وی در ادامه از برگزاری نشست هم اندیشی خبرگزاری فارس با مدیران روابط‌عمومی‌های ادارات خبر داد و گفت: در سال 94 این نشست در شهرستان چابهار برگزار شد اما تلاش می‌کنیم به زودی مرحله دوم آن را در مرکز استان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار کنیم.
سرگزی با اشاره به اینکه در سایت استانی فارس ستونی برای تبلیغات ادارات و ارگان های مختلف و بخش خصوصی ایجاد شده بیان کرد:  برخی از تبلیغات ادارات و دستگاه‌های فرهنگی به صورت رایگان انجام خواهد شد و روابط عمومی های ادارات می‌توانند از این فرصت برای معرفی اقدامات سازمان خود استفاده کنند.
وی خواستار برگزاری دوره‌ها و کلاس‌‌های آموزش خبرنگاری و گزارش نویسی برای خبرنگاران استان شد و گفت: برگزاری این دوره‌ها برای ارتقا سواد رسانه‌ای خبرنگاران بسیار مفید بوده و در راستای تقویت کار حرفه‌ای آنان موثر خواهد بود.


انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 440627
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *