۰
قهرمان مسابقات رزمي جهان و رئيس هيئت رزمي خاش:

حضور دو بازيكن ايراني در مقابل تیم رژیم صهیونیستی خلاف اخلاق ورزشكاري و جوانمردي بود/ فدراسيون فوتبال بايد با اين ورزشكاران خاطي به شدت برخورد كند

قهرمان مسابقات رزمي جهان و رئيس هيئت رزمي شهرستان خاش گفت: حضور دو بازيكن ايراني در مقابل تیم رژیم صهیونیستی خلاف اخلاق ورزشكاري و جوانمردي و حركتي زشت وغير انساني بود.
حضور دو بازيكن ايراني در مقابل تیم رژیم صهیونیستی خلاف اخلاق ورزشكاري و جوانمردي بود/ فدراسيون فوتبال بايد با اين ورزشكاران خاطي به شدت برخورد كند
بهزاد شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به حضور دو بازيكن ايراني در مقابل نماينده رژيم صهيونيستي، اظهار كرد: مهمترين مسئله در ارتباط با ورزش هاي قهرماني براي ايران اسلامي هويت كردن افراد است و حركت دو بازيكن ايراني در مقابل رژيم صهيونيستي بسيار زشت و ناپسند بود.
 
وي بيان كرد: بايد دوبازيكن ايراني از بازي با رژيم صهيونيستي خودداري مي كردند و با اين اقدام خود مي توانستند به دنیا ثابت كنند كه به اعتقادات خود پایبند هستند و لذت شیرین این ایستادگی طولانی و ماندگار بود اما متاسفانه مشاهده كرديم كه اين دوبازيكن برخلاف اقدام حرفه اي ورزشكاران عمل كردند.
 
شهنوازي بيان كرد: ورزشكاران ايران اسلامي در طول سال هاي بسيار زياد هرگز حاضر نشدند به دليل كسب مدال هاي رنگارنگ بر اعتقادات و ارزش هاي خود پا بگذارند و آن ها را فراموش كنند.
 
نائب قهرمان مسابقات جهاني با بيان اينكه ورزشكاران بايد اخلاق و منش پهلواني داشته باشند، گفت: متاسفانه با بازي دوبازيكن ايراني مقابل نماينده رژيم صهيونيستي قلب كودكان يتيم و بي گناه فلسطيني شكسته شد و مهر تاييدي بر اين جنايات ددمنشانه رژيم صهيونيستي بود.
 
وي با بيان اينكه بايد پهلواني در مقابل پهلوان قرار گيرد، افزود: بايد ورزشكاران از حضور و بازي با تيم هاي رژيم صهيونيستي خودداري كنند چرا كه با اين كار مي توانند ارزش انقلاب و ورزشکاران این نظام اسلامی را بالا می‌برند.
 
اين مدال آور بين المللي تصريح كرد: بايد وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال تصميم نهايي را نسبت به اين دو بازيكن اتخاذ كند و به شدت با آن ها برخورد شود.
 
وي با بيان اينكه اگر چه بهانه اين بازيكنان داشتن قرارداد است،‌اذعان كرد: با توجه به اينكه قرارداد را هميشه اول فصل منعقد مي كنند بايد در قرارداد اين مسئله كه جمهوري اسلامي ايران اجازه بازي در مقابل رژيم صهيونيستي را نمي دهد ذكر مي شد.
 
شهنوازي اظهار كرد: رفتار دوبازيكن ايراني بسيار غير انساني بوده چرا كه چشم خود را بر روي تعهدات انساني و اخلاقي بسته اند و اين بازیکنان اگر به فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب توجه می داشتند در می یافتند که این رژیم منحوس هيچ جایگاهی در بین امت اسلام ندارد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 440593
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *